My Essie Collection

sreda, maj 14, 2014

Hej punce!

Danes imam za vas objavo, ki sem vam jo obljubila v eni od prejšnjih objav. Namen sem jo imela objaviti že včeraj, saj sem imela prosto in posledično več časa, a sem potem imela druge stvari, tako da je objavljeno danes. :)
Predstavila vam bom torej mojo Essie kolekcijo!:) Že nekaj časa so to moji najljubši laki za nohte, tako da se jih je nabralo kar nekaj (verjetno bi se še jih več, če bi bili cenejši). Prav tako imam nekaj 'novejših' odtenkov že nagledanih, a o tem kdaj drugič. Moram pa povedat, da so Essie laki kljub višji ceni (10€) zelo kvalitetni in obstojni. Meni zdržijo približno 4-5 dni, tako da se skoraj prej naveličam iste barve in lak odstranim. Tudi nanašanje lak se mi zdi enostavno in hitro, prekrivni so v eni plasti (večina!), čeprav sama že iz navade nanesem dve. Všeč pa mi je tudi to, da je na voljo veliko barv, imajo tudi omejene kolekcije (pomladne, poletne, itd.) in simpatična imena. Sama sem jih kupila v drogeriji DM in kar je še posebej super, je to, da imajo velikokrat popust na Essie lake (ponavadi 1+1 gratis), tako da sem skoraj vse lake vzela po akcijski ceni (kakšnega pa mi je kupil tudi fant.:P ). Definitivno se splača spremljati te akcije.

V tej zbirki bom predstavila barvne lake, imam pa doma še en Essie podlak, ki ga bom v kratkem tudi posebej predstavila in ocenila. Prav tako pa sem imela še podlak Nourish me, ki mi je super odgovarjal, a je žal šel iz prodaje.



Pa poglejmo! :)

Prvi štirje:

1. Sugar Daddy: Gre za bledo roza odtenek, ki je precej prosojen, zato potrebuje 3 ali celo 4 sloje. Meni je odtenek super za bolj elegantne priložnosti, ko nočem, da bi nohti posebej izstopali oz. ko si želim bolj 'nude' barvo, a hkrati ne želim imeti nenalakiranih nohtov. Super se obnese tudi pri francoski manikuri in izpade res lepo elegantno. Edino kar si želim, da bi bil malenkost bolj prekriven. Odličen za vse ljubiteljice nude/bledo roza odtenkov.

2. Fiji: Je zelo nežen, mlečno-roza odtenek (ima beli podton), ki na nohtih deluje zelo elegantno in šik, zato je tudi primeren za vsako priložnost. Kljub temu, da je precej svetel odtenek, je popolnoma prekriven v 2-3 slojih. Sama ga ponavadi nanesem v 2 in konice niso niti malo vidne. Je en najbolj priljubljenih Essie lakov in se zagotovo nahaja v večini zbirk vseh ljubiteljic lakov za nohte (še posebej Essie lakov)!

3. Lovie Dovie: Gre za čudovito srednje roza, 'flamingo' barvo. Meni deluje zelo 'Barbie roza', ne najdem boljšega opisa za ta čudovit odtenek. Je pa definitivno must have za vse ljubiteljice roza nohtkov. :) Kot večina Essie-jev, je tudi tale prekriven v 2 slojih.

4. Bond with Whomever: Je lak iz lanske spomladanske Essie kolekcije - Madison Ave-Hue. Gre za lak čudovite pastelno lila/sivkine barve. Na nohtih izpade krasno in je prekriven v 2 slojih. Vsekakor must have za vse ljubiteljice lila lakov (čeprav je žal iz omejene izdaje in v DMih več ni na voljo).

Swatchi (od desne proti levi):


Naslednji štirje:

5. Cute As A Button: Obožujem tale odtenek! Je en mojih najljubših Essie-jev! Gre za perfekten odtenek koralne, ki rahlo povleče na roza, zato lahko na različnih svetlobah izgleda drugače (a vedno čudovito!). Ima tudi super formulo (2 sloja), zato si ga vedno z veseljem nalakiram in ga občudujem na nohtih. Za ta lak vam lahko garantiram, da vam ne bo niti malo žal, če ga boste kupili. Zelo zelo poseben odtenek, ki je prav tako požel veliko pohval in ga lahko opazite na številnih slovenskih in tujih lepotnih blogih. Sama si pomladi in poletja brez njega več ne predstavljam. :) Tukaj si lahko pogledate tudi mojo manikuro s tem lakom.

6. Too Too Hot: Gre za svetlo rdeč odtenek, ki ima oranžen podton. V svoji zbirki lakov imam kar nekaj rdečkotov, a ta je definitivno moj najljubši, saj gre za čudovit odtenek klasično rdeče. Sama ga nosim v vseh letnih časih, a ker je precej svetel, je še posebej primeren za poletje. Prekriven je že v enem samem sloju, a jaz nanesem kar 2. P.S.: Na mojih swatchi deluje bolj oranžen (žal nisem mogla ujeti prave svetlobe), a je vbistvu svetlo rdeč!

7. Forever Yummy: Sama obožujem rdeče nohte, zato moram v svoji zbirki obvezno imeti nekaj različnih odtenkov rdeče. Ta temnordeč odtenek je bil en mojih prvih nakupov, ko sem odkrila Essie. Sicer mi ga je na začetku predlagal moj fant, saj sem sama takrat imela oči le za odtenek Cute As A Button (sem ga omenila pod št. 5),a me je fant na koncu le prepričal in sem s seboj na blagajno odnesla tega ter tako koralnega pustila za naslednjič. In zdaj mi ni niti malo žal! Ta odtenek je poleg Too Too Hot moj najljubši rdeči lak.<3 Prekriven je že v enem samem sloju.

8. Thigh High: Gre ta temnejši kremen lak rdeče barve, ki rahlo povleče na vijolično. Ima tudi rahel šimer, ki je v steklenički veliko bolj viden, kot na nohtkih. Na soncu se nohtki prekrasno svetijo. Gre za krasen odtenek, a ni med mojim najljubšimi. Prekriven je v dveh slojih.

Swatchi (od desne proti levi):

Naslednji štirje:

9. Toggle To The Top: Gre za lak iz omejene zimske izdaje, zato ga (verjetno) v DM-ih več ne boste našli. Sama sem ga kupila okoli božiča in ga uporabila kot božično manikuro, saj odtenek precej spominja na božično-novoletni čas. Gre za lak bordo barve, ki ima rubinasto rdeče mini bleščice. Vsekakor je must have za ljubiteljice božiča, saj res spominja na tale praznični čas, ah<3 Na nohtkih deluje lak rahlo grobo (zaradi bleščic), podobno kot pri zrnastem efektu, zato priporočam nanos nadlaka za bolj bleščeči/magičen učinek. Prekriven je v 2 slojih.

10. Bahama Mama: Tudi tale lak je postal precej priljubljen pri vseh ljubiteljicah Essie lakcev. Gre za temno vijoličen, slivnat odtenek, ki ima kremni finiš. Je super predvsem za jesenski čas, ko so popularne temnejše barve. Super izpade tudi z nadlakom z zlatimi bleščicami. Prekriven je v dveh/treh slojih.

11. Sexy Divide: Temno vijoličen odtenek, ki ima 'želatinast' učinek. Odtenek vsebuje veliko drobnega šimer. Ta je sicer v steklenički veliko bolj viden, a vseeno je barva nekaj posebnega. Meni je še posebej všeč to, da se nohtki na soncu čudovito lesketajo, še večji učinek pa bo, če nanesete nadlak. Prekriven je v dveh/treh slojih.

12. Turqouise & Caicos: Lak je čudovite pastelno zelene barve, s pridihom turkizne (kar pove tudi njegovo ime). Odtenek je več kot primeren za poletje, mene namreč precej spominja na peščene plaže in kristalno čisto morje ter na prijeten oddih, ah<3 Priporočala bi ga vsem navdušenkam nad turkizno/mint barvo. Sama imam doma kar nekaj mint odtenkov, a ta nekako bolj unikaten, saj ne gre za 'tipičen' mint odtenek (je namreč malenkost temnejši). Je tudi podoben Mint Candy Apple odtenku, ki ga gotovo večina pozna. Edino, kar me je pri tem odtenku zmotilo, je formula. Le-ta je redkejša, zato so potrebni trije ali celo štrije nanosi.

Swatchi (od desne proti levi):

Zadnji štirje:

13. For The Twill Of It: Gre za odtenek, ki ga na DM-ovih poličkah ne boste več našli, saj je le-ta iz omejene jesenske kolekcije. Odtenek ima t.i. 'duochrome' učinek, zato je na drugačnih svetlobah izpade različno. Odtenek je zelo unikaten, sprva zgleda sivkasto, a ko se svetloba spremeni, se barva laka spremeni v vijoličasto-slivnato barvo, ali celo modro-zelenkasto. For The Twill Of It je predvsem primeren za jesenski čas. Prekriven je v enem do dveh slojih.

14. Trophy Wife: Tudi tale odtenek je nekaj posebnega, unikatnega. Ima 'duochrome' učinek. Je modro-zelenkaste barve, ki mene spominja na globino morja (ja, očitno že tako zelo hrepenim po morju, da me veliko barv spominja nanj! :))) ). Ima učinek 'bisera'. Glede na to, da spominja na morje, je super za poletje (na sončku se čudoviito sveti!). Za polno prekrivnost sta potrebna dva (ali celo trije) sloja.

15. Avenue Maintain: Ta lakec je tako kot Bond with Whomever (pod št. 4) iz lanske spomladanske kolekcije Madison Ave-Hue. Je en mojih najljubših modrih odtenkov. Avenue Maintain je čudovite pariško modre barve. Je zelo 'čiste' barve, ki močno spominja tudi na jasno nebo. Definitivno top odtenek za pomlad in poletje. Prekriven je dveh slojih.

16. Aruba Blue: Je moj najljubši modri lak! Odtenek je čudovite kraljevsko modre barve, z drobnim šimrom. Je sijoče barve, zato deluje, kot da bi imel metalik efekt, a ima bolj 'želetinast' učinek. Kar mi je pri barvi še posebej všeč je, da moočno spominja na safirje, zato na nohtkih deluje zelo elegantno in hkrati magično. Je primeren za vse letne čase, a je poleti zaradi sončka še posebej izstopajoč. Prekriven je že v enem sloju, a veliko lepše zgleda z dvemi.

Swatchi (od desne proti levi):

Vseh 16: 



Tako, tukaj je moja celotna (trenutna) zbirka Essie lakov. :)

Imate morda katerega izmed teh odtenkov? Kateri je vaš najljubši?
Ali morda imate še kateri drugi odtenek? Kako ste nasplošno zadovoljne z Essie laki?


S.



You Might Also Like

13 komentarji

  1. Bond with Whomever mi je ful lep.

    Imava pa ene 6-7 enakih haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ta je res fajn za pomlad. :)

      še ena ljubiteljica Essie lakcov, a? :)) zgleda, da mava podoben okus za odtenke. :P

      Izbriši
  2. Jaz nimam pojma, koliko točno Essie lakov imam, okrog 5, si bom pa sedaj s tem novim DM-ovim kuponom verjetno kupila dodatno stekleničko Blanca, ki mi je res top bel lak, pa mogoče še črnega, ker rabim en nov črn lak kot podlago za nail art. Drugače pa ful lepa kolekcija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DM ima spet kake kupone za Essie lake? :) Sem zadnje čase zelo redko v DM-u, zato nisem nič na tekočem. :) Ja, Blanc je res fajn, samo jaz le redko nosim bel lak, za nail art pa sem tudi preleva/lena, tako da ga praktično ne potrebujem. :)
      hvala. :))

      Izbriši
  3. Essie are the best nail polishes)

    OdgovoriIzbriši
  4. lepa kolekcija, tudi mi2 imava podoben okus za essie lake :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. :) jeej! :P sem videla, da imaš zelo lepe odtenke, ja! :))

      Izbriši
  5. Sami super odtenki, imava pa enih 7 enakih :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ze dljevcasa si hocm kupit essie lak in po tejle objavi ga zagotovo bom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. me veseli, da sem te prepričala v nakup. :P sicer so res dražji, a za moje pojme zelo kvalitetni in dolgoobstojni. :))

      Izbriši
  7. Ooo to pa je zbirka in pol, še posebej, če se ti je povečala :) Jaz jih imam 9, običajno jih kupim, kadar so v Dm-u ugodnosti, akcije in to :)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3