My skincare routine

četrtek, maj 22, 2014

Pozdravljene! :)

Ponavadi zelo rada prebiram tovrstne objave na drugih blogih, zato sem se odločila, da z vami podelim še svojo vsakodnevno nego obraza.

Najprej nekaj malega o moji koži, da boste lažje sledile objavi. Torej, imam precej muhasto kožo, ki je občutljiva in nagnjena k nepravilnostim. V preteklosti sem imela veliko težav z mozolji, a se počasi stanje izboljšuje (trkam na les :) ), predvsem zaradi moje trenutne nege. Moj tip je mešan do masten, zato uporabljam izdelke, ki so namenjeni izključno taki koži.

Trenutno v vsakodnevni negi uporabljam Paula's Choice izdelke, ker sem ugotovila, da mi super odgovarjajo, tako da bo danes govora izključno o njihovih izdelkih.


Najprej moja JUTRANJA rutina:


1. Preden začnem z nanašanjem kremic, najprej dobro očistim svoj obraz s čistilnim gelom. Gel je super kremast, nežen in lepo očisti kožo (tudi ličila!). Koža je po uporabi super mehka in gladka. Sama sem nad njim navdušena, saj je primeren za mastno kožo (kakršno imam tudi sama) - učinkovito odstrani odvečno maščobo, je pa namenjen tudi za občutljivo kožo.


2. Nato sledi tonik, katerega manjšo količino zlijem na vatico in nato z njo nežno potegnem po celotnem obrazu. Tonik kožo navlaži in jo naredi sijočo (+odstraniti ostanke ličil). Obogaten je z antioksidanti, zato naj bi tudi 'varoval' kožo pred znaki staranja. Super tonik, ki ne draži kože. Edino, kar me moti je, da se izdelek dokaj hitro porablja.

3. Ko se tonik posuši, nanesem BHA gel, ki je namenjen nepravilnostim - mozolji in ogrce. Le-te čisti in hkrati obnavlja kožo. Vsebuje salicilno kislino, ki deluje protivnetno. Odkar redno uporabljam tale gel (pa tudi ostale omenjene izdelke), se je moje stanje na kožo močno izboljšalo. Že nekaj let se namreč borim z nečistočami na obrazu, a po tem gelu stanje veliko, veliko boljše. Do zdaj mi zagotovo noben izdelek proti mozoljem ni pomagal toliko, kot tale. Sedaj se mi mozolji delajo dosti manj, pa tudi pore izgledajo manjše. Da ne omenjam, kako gladko imam kožo po tem gelu. Res TOP izdelek za vse, ki se borite z mozolji in ogrci, pa še imate ga lahko za zelo dolgo. Pomembno: Kasneje je obvezen še nanos kreme z zaščitnim faktorjem, saj koža zaradi kislin bolj občutljiva na sonce.

4. Ko se BHA gel posuši nanesem serum z antioksidanti, ki varuje kožo pred znaki staranja. Serum je na silikonski osnovi. Po uporabi BHA gela mi rahlo 'zmatira' kožo in jo naredi super mehko ter gladko. To mi je še posebej všeč, saj obožujem občutek gladke kože. Je tudi zelo priročen, saj se lahko nanaša tudi na področje oči, zato ne potrebujem ločene kreme za predel okrog oči. Sprva sem bila glede tega skeptična, saj imam zelo občutljivo in nežno kožo okrog oči, zato sem vedno uporabljala le ločene kreme, ki so namenjen le temu področju. A ko sem poizkusila, sem postala navdušena! Kože mi nič ne iritira, kvečjemu dobiš občutek, da ti zgledi kožo okrog oči, pa še tako mehka je. Edino, kar me je pri tem serumu zmotilo, da se mi včasih svaljka na koži, sploh, če ga nanesem malenkost preveč.

5. In še zadnji korak v moji jutranji rutini. Gre za dnevno kremo z zaščitnim faktorjem 30 (sem jo omenila tudi pod točko 3!)  Tale kremica je odlična, saj je vlažilna, a hkrati mastne kože ne zmasti še dodatno, kvečjemu ji podari tudi rahel mat videz. Vsebuje antioksidante, kožo varuje pred znaki staranja in odpravi poškodbe nastale zaradi sonca. Teh zadnjih besed sicer sama ne morem potrditi, ker nimam tovrstnih poškodb, vsekakor pa je krema super za zaščito pred soncem, še posebej če ste prej nanesli kremo s kislinami. Nanesem jo pribl. 20 minut prej, preden zapustim hišo.


In še moja VEČERNA rutina, ki se od jutranje skorajda ne razlikuje:

 Prva dva postopka sta popolnoma enaka - 1. Čistilni gel2. Tonik.


















3. Ko se tonik posuši nanesem AHA gel (sem ga prejela v enem od prejšnjih nakupov pri PC, omenjen je tukaj). Ta je drugačen od BHA gel, saj ta namesto salicilne kisline, vsebuje glikolno. Gel naj bi učinkovito obnovil kožo, odpravil madeže, ki so nastali zaradi poškodb sonca, korigiral neenakomeren ten kože in jo naredil gladko. Sama AHA gel uporabljam šele dobra dva tedna (prej sem tudi zvečer uporabljala BHA gel), a sem že opazila razlike. Koža zgleda lepša, bolj enakomerna, tudi brazgotin od mozoljčkov je manj. Pa še super gladka je. Tale gel imam namen kupiti tudi v večji različici. 

4. Tudi v večerni rutini sledi serum z antioksidanti.

5. Zadnji korak v moji večerni rutini pa je vlažilna krema/gel namenjena mešani do mastni koži. Krema je narejena na silikonski osnovi za svilnato gladko kožo in vsebuje antioksidante, ki imajo podobno sestavo, kot koža - niacinamid, antiiritanti in vlažilci. Kar je mene najbolj prepričalo, je, da odlično navlaži mastno kožo in je hkrati ne zmasti oz. ji ne povzroča mozoljev, niti ne maši por (zaradi sestavin podobnih koži) ter da se lahko nanaša tudi na predel oči, tako da ne potrebujem posebej kreme za to področje. Vedno, ko jo nanesem, dobim občutek, da je moja občutljiva koža super navlažena in mehka, ni nobenega 'težkega' občutka na obrazu, tudi koža okrog oči je gladka.


Upam, da vam je bil post všeč! :)
Če katero zanima še podrobna ocena katerega izmed izdelkov, mi naj napiše spodaj in z veseljem spišem oceno v najkrajšem možnem času.

Kakšna pa je vaša vsakodnevna nega obraza? Ali uporabljate kateri izdelek Paula's Choice? :) 



S.




You Might Also Like

6 komentarji

  1. Si se pa kar oborožila s PC izdelki :D mene zanimajo v bistvu vsi izdelki, še posebej AHA gel, krema z SPF in serum :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja..sem slišala same pohvala o tej znamki, tako da sem morala preizkusit več izdelkov, da vidim, kaj mi odgovarja, ker moja koža je res grozno muhasta. :)
      okej, bodo v kratkem ocene. :))

      Izbriši
  2. Super napisano, sama imam isto kožo, pa nikakor ne najdem izdelkov ki bi mi popolnoma ustrezali oz. da bi jih lahko dolgo uporabljala.
    Moram še poskusiti te, da vidim če mi bodo ustrezale :D

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I feel you! :/ jaz sem že ogroomno izdelkov preizkusila, pa mi na daljši rok ni nič odgovarjalo. :( o tej znamki pa sem res sama pohvale slišala/prebrala, tak da sem morala še to sprobat, čeprav sem bla že na robu obupa, ker so me vsi drugi izdelki tako razočarali..zdaj pa mi res ni žal.. :))
      tako da ti res toplo priporočam, za mešano do mastno kožo je super! :))

      Izbriši
  3. Meni je čistilni gel res eden boljših :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni! Sprobala sem jih res že nešteto, ker mam zelo problematično kožo, ampak ta ZMAGA! <3 :)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3