Review: NYX Soft Matte Lip Cream

petek, oktober 10, 2014

Pozdravljene! :)

Tudi danes bom pisala o produktu za ustnice. Z vami bom delila mnenje o NYX kremni šminki, ki sem jo kupila že enkrat sredi poletja, ampak nekako nisem našla pravega trenutka, da bi pisala o njej, saj je toliko stvari o katerih bi rada pisala, a mi čas ne dopušča za pogostejšo pisanje, stvari pa se kar nabirajo. :P
Embalaža: Nahaja se v embalaži, ki je najbolj značilna za lip glosse. Ta izdelek sicer ni lip gloss, ima pa aplikator, ki je pač najbolj značilen za lip glosse. Oziroma, je BIL značilen za lip glosse, saj zadnje čase  v trgovinah vse pogosteje srečujemo šminke v obliki lip glossov (aplikator). Embalaža je v barvi odtenka, ki se nahaja v njem.
Barva: Imam odtenek Instanbul. Gre za nude, temnejšo nežno roza šminko, ki je primerna za vsakdan oz. za vse priložnosti, kot je faks, služba in ostali opravki. Jaz še posebej rada posegam po njej, kadar imam močneje poudarjene oči. Moram priznati, da na splošno ne maram preveč nude odtenkov, veliko raje imam roza, in ravno to me je pri tem odtenku navdušilo - je nude, obenem pa ima pridih zelo nežno roza barve, tako da ni tisti tipičen rjav kožni odtenek. Sem namreč opazila, da mi le-ti ne pašejo preveč, zato se jih na veliko izogibam. Je pa definitivno must oprema v vsaki kozmetični torbici en bolj nude oz. nevpadljiv odtenek za bolj 'poslovne' priložnosti. Moj je brez dvoma ta - poleg Essence Natural Beauty šminke! :)
Na sliki je potegnila na bolj svetlo roza, v resnici je temno roza

Mnenje o izdelku samem: Na prvi pogled izdelek izgleda kot gloss - zaradi embalaže oz. aplikatorja, ampak vbistvu gre za kremno šminko, ki je na dotik zelo žametne teksture in se na ustnicah spremeni v mat efekt. Čeprav je finiš mat, formula ni niti malo izsušojoča, ampak deluje zelo lahkotnoprijetno in kremasto. Ko jo nosim imam res občutek, kot da so moje ustnice 'gole'. Kljub temu pa priporočam vlažilen balzam pred nanosom šminke, saj prihaja hladnejše obdobje (sama sem jo veliko nosila poleti) in s tem bolj suhe ustnice. Moram pa poudariti, da se produkt, po tem, ko ga nanesem nikamor ne premakne in nimam nobene skrbi, da bi se razmazal. Čeprav je moj odtenek precej svetel, je zelo dobro pigmentiran in potreben je le majhen nanos za lepo prekrivnost. Obstojnost pri tem produktu sicer ni nič posebnega - okoli 3 ure, ampak tako ali tako gre za svetel odtenek, zato daljše obstojnosti niti nisem pričakovala. Žal pa ne bi vedela povedati, če je pri drugih odtenek podobno.
NYX kremna šminka (5. z leve strani) v družbi drugih (poletnih) odtenkov, med drugim Bourjois mat šminke (3. z leve strani).
Jaz sem s produktom res zelo zadovoljna, predvsem zaradi barve, ki lepo pristaja moji polti in me ne naredi čisto nič blede. Definitivno moja top izbira za dneve, ko ne usmerjam prevelike pozornosti na ustnice. Zelo všeč mi je tudi lahka in posebna žametna tekstura z mat finišem! Priporočam vsem ljubiteljicam mat efekta. :P

Nagledanih še imam nekaj drugih odtenkov, med drugim Addis Ababa in Milan. :)
P.S.: Zelooo so mi všeč imena njihovih odtenkov, saj so poimenovani po mestih. Zelo simpatično, kajne? :P

Imate kakšen NYX izdelek? Katera je vaša najljubša mat šminka?



S.

You Might Also Like

9 komentarji

  1. Jaz bi tudi rada kupila kakšnega. Sploh neki novi odtenki, ki so zdaj dodani in sicer zelo temno rdečo vijolični - te bi imela takoj. Pa jih težko najden na ebayu:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem videla te, ja! :) Super zgledajo, se ne bi branila še kakšnega, sploh zdaj, ko je jesen in takih odtenkov ni preveč. :P

      Izbriši
  2. Joooj.. Vsepovsod vidim te nyx šminke, očitno si bom res mogla kako privoščiti..:)) Še posebej me privlačijo ti temnejši, ki so zdaj novi dodani.. :) Tega bi pa zagotovo uporabljala v bolj poletnih mesecih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tekstura teh šmink je zelo dobra, tako da ti pomoje ne bo niti malo žal! :)
      Ti so meni tudi padli v oči, tega pa bom jaz počasi tudi odložila in prešla bolj na temnejše, jesenske barve. :D

      Izbriši
  3. ja, zelo zelo nosljiv odtenek! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rabim! :)) Joj ta imena po mestih in podobna … Mene ima potem, da bi odtenek kupila ravno zarad imena ha! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :P Meni so tudi imena izjemno všeč! <3 Ne maram, ko dajo nekaterim izdelkom včasih namesto imen številke, ali pa neke šifre. :)

      Izbriši
  5. jaz jih že nekaj časa gledam pa se ne morem odločiti glede odtenka ker je toliko lepih :) tudi meni je zelo všeč da so jih poimenovali po mestih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, sami všečni odtenki so, sploh zdaj tile novi - jesenski. <3

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3