Review*: Dvorec Trebnik Body Milk Chamomile

sreda, november 26, 2014

Pozdravljene, drage bralke! :)

Dvorec Trebnik me je nekaj časa nazaj presenetil s paketkom. Poslali so mi testerje in mleko za telo s kamilico. Danes bom objavo posvetila temu prekrasnemu mleku za telo.
Še enkrat iz srca hvala podjetju za poslan paket! :)

Ker verjetno vsi ne poznate podjetja Dvorec Trebnik, najprej nekaj besed o njih. 
Dvorec Trebnik prideluje naravno kozmetiko, naravne izdelke za dom in naravne prehrambene dobrote. Pri njih torej najdemo balzame za ustnice, gele za tuširanje, losjone za telo, kopalne soli, gele za roke, šampone in raznorazna mazila, olja. 
Za dom in bivanje so na voljo blazinice, copati, različna polnila, talismani. Za ljubitelje kulinarike pa se najdejo semena - bučno, laneno, sezamovo, sončnično; različni čaji in prigrizki. :)
Če vas zanima še več, si lahko pogledate njihovo Facebook in spletno stran.
Za vas pa je tu še ocena mleka za telo.
Embalaža: Ni nič posebnega, gre za preprosto plastično embalažo v obliki valja. Embalaža je bela, na njej pa je večja nalepka z napisom podjetja, na zadnji stran sestavine in opis izdelka. Ima pokrovček na 'klik', ki zagotavlja enostavno uporabo, saj ga zlahka odpremo in zapremo.

Vonj: Mleko ima zelo nežen oz. blag vonj po kamilicah. Meni je vonj že na začetku postal všeč, saj ne maram preveč težkih vonjev+kamilica mi je že od nekdaj prijetna, saj je zelo nežna in pomirja

Mnenje o izdelku: Kot je za mleko/losjon za telo značilno, je bolj tekoče teksture. Jaz osebno imam sicer raje masla za telo, ki so zelo gosta, saj bolj nahranijo telo. Namreč, veliko losjonov za telo je meni premalo hranilnih, saj hitro izgine tisti občutek mehkobe.
No, pri tem mleku za telo je drugače. Resda je tekstura tekoča, je pa vseeno hranilna. Mleko je bele barve in se lepo razmaže.
Sprva, ko sem izdelek nanesla na telo, sem torej pričakovala, da se bo zelo hitro vpil in da bo občutek mehkobe na koži trajal le kratek čas. Vendar sem se motila. Ko sem izdelek razmazala na eni in na drugi nogi, se je mleko še vedno čutilo na koži. Izdelek se namreč ni popolnoma vpil in je na koži pustil sijaj. Mislila sem, da se bo izdelek vpil malce kasneje, a sem kasneje opazila, da mleko pusti takšen film na koži, torej zelo hranilni/negovalni, ki pa ni lepljiv. 
Torej, moje noge so se po pribl, dveh urah še vedno 'svetile', a na oblačilu nisem opazila nobenih belih sledi izdelka. Zjutraj sem se zbudila s svilnato gladkimi in mehkimi nogami, ki so še vedno imele rahel vonj po kamilici. 
Priznam, da sem se sprva malo težje privadila na efekt, saj sem navajena, da se losjoni za telo vpijejo zelo hitro in tako sem včasih imela občutek, da se izdelek noče vpiti. Je pa definitivno prednost, da izdelka ne rabiš nanašati večkrat.
Za vse ljubiteljice naravnih sestavin naj omenim še, da izdelek ne vsebuje parabenov, silikonov, mineralnih olj in sintetičnih barvil. Vsebuje pa naravna eterična olja.
Povzetek: Dvorec Trebnik mleko za telo je torej veliko bolj hranilno v primerjavi z običajnimi losjoni, vseeno pa ni strahu, da bi pustilo sledi na pižami.
Izdelek bi priporočala vsem, ki imate zelo suho kožo, saj bo sijoč občutek na koži trajal do naslednjega dne. Jaz, ki nimam preveč suhe kože, tako mleko lahko uporabljam vsak drugi dan in ga imam za dolgo časa. Priznam, da mi to zelo odgovarja, saj sem bolj lene narave, kar se tiče nanašanja krem/losjonov/masel za telo. :P

Mleko za telo Kamilica lahko kupite v njihovi spletni trgovini ali v trgovinah Mercator, cena: 7.69€/250 ml.

Ste že poskusile kakšne izdelek podjetja Dvorec Trebnik?



S.

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je resnično!

You Might Also Like

2 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3