Review*: La-Tweez Pro Iluminating Tweezers

sreda, november 12, 2014

Živjo!

Nekaj časa nazaj mi je podjetje La-Tweez v oceno poslalo zelo priznano pincetko za obrvi.
Seveda sem bila izdelka zelo vesela, saj zadnje leto veliko več časa posvečam obrvim, kot sem jim nekoč. Poleg tega pa sem slišala veliko pohval in pinceto sem takoj začela uporabljati. Kaj kmalu je tale pinceta zamenjala mojo prejšnjo (klasično) pinceto. :)
Tukaj pa je še moje osebno mnenje o njej.
Bili so tako prijazni, da sem si barvo pincete lahko izbrala kar sama. Odločila sem se za roza barvo, saj je ena mojih najljubših. Na voljo pa so še druge barve: modra, vijolična, rumena in zelena. Prav tako imajo tudi pincete, ki vsebujejo kristalček Swarovski za vse, ki imate rade bolj bleščeče kozmetične pripomočke. :P
Torej, gremo na samo oceno izdelka.
Pinceto za obrvi sem prejela v lični črni darilni vrečki. Le-ta je primerna predvsem, če  pinceto kupite za darilo - mami, sestri, prijateljici ali sodelavki. 
V črni vrečki pa se nahaja še ena luštna embalaža, v kateri se skriva ta kozmetični pripomoček. Ta embalaža je v barvi pincete in vsebuje majhno držalo, tako da lahko pinceto prenašaš kar v tej embalaži, kar je res priročno, pa še lepo izgleda.
Zraven pincete sem prejela tudi kompaktno škatlico, ki je namenjena shranjevanju pincetke. Na notranji strani vsebuje tudi mini ogledalo, zato je odlična za potovanja oz. kadar pri sebi nimaš večjega ogledala. 

Najbolj zanimiva in priročna pa je seveda sama pinceta. Le-ta se od klasičnih pincet razlikuje v tem, da je barvna, zelo trpežna, poševno oblikovana in tako omogoča lažje puljenje. Zaradi svoje oblike tako lahko izpulimo več dlak naenkrat in obenem prihranimo nekaj časa in trpljenja. :P
 Kar je pri tej pinceti še posebej zanimivo je, da vsebuje LED lučko za natančnejše puljenje. Ta namreč lepo osvetli obrvi in tako ne spregledamo kakšne odvečne dlake. Kljub temu, da je lučka precej močna, pa ni moteča za oči.
S to pinceto si torej obrvi lahko uredimo kadarkoli in kjerkoli, tudi v temnejšem prostoru ali kadar smo zdoma.


Škatlica za shranjevanje je tako majhna, da jo lahko pospravimo kar v torbico in jo imamo vedno pri sebi.
Jaz je definitivno več ne zamenjam, saj mi je izjemno všeč, da je pinceta barvna in da vsebuje majhno lučko. Velikokrat se mi je namreč zgodilo, da sem v naglici spregledala kakšno majhno dlačico (sem namreč 'znana' po tem, da se rada urejam do zadnje minutke) - no, zdaj s tem več nimam težav. :P 

Pinceto lahko kupite tukaj -  na voljo je za 16.90€ (barvna) oz. za 19.90€ (s Swarovski kristalom). Je odlično darilo za prihajajoče praznike.

Najlepša hvala podjetju! <3

Ste že preizkusile to pinceto?



S.

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je iskreno!

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Ohh sem vam vsem fauš. :( jaz bi jo tudii :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej mogoče pa bodo imeli kakšno znižanje. :P Sem že parkrat zasledila. Pa nagradno igro so tudi že imeli. :)

      Izbriši
  2. Tudi jaz obožujem roza barvo,
    te pincete že imam taaako dolgo ogledane, vendar me je bilo strah
    da bi lučka bila premočna za oči, a očitno ne, tako da res res super post,
    točno to kar sem želela vedeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super. :))
      Hvala. Me veseli, da sem ti pomagala pri odločitvi. :)

      Izbriši
  3. Mwiiiiii, kok to luštno in preprosto zgleda :)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3