Beauty Sweeties*: Lepota še nikoli ni bila tako sladka

torek, februar 24, 2015

Hej! :)

Danes imam pripravljeno malce drugačno objavo. Za vas bom namreč ocenila oz. predstavila Beauty Sweeties bonbončke, ki sem jih prejela nekaj časa nazaj. Najprej lepa hvala podjetju Beauty Sweeties za 6 sladkih paketkov. :)
Mogoče ste o njih že prebrale na kakšnem drugem blogu, saj jo zadnje čase zelo priljubljeni, pa nič zato. Tukaj je še moja malenkost. :P
Najprej..Kaj sploh so Beauty Sweeties bonboni oz. zakaj so tako posebni?
So iz najboljših NARAVNIH sestavin. Vsebujejo namreč vsaj 20% sadnega soka, aloe vera gel, koencim Q10 in kolagen.

Na voljo so 3 vrste bonbonov, ki imajo tudi različne okuse:
1. Sadni želatinasti srčki (okusi, ki so na voljo: acai jagode-gozdni sadeži, granatno jabolko-malina in mango-breskev).
2. Sadne zvezdice (okusi: sladka melona, brusnica, rdeča grenivka)
3. Jogurtovi kremni pralineji (okusi: acai jagode-gozdni sadeži, granatno jabolko-malina in mango-breskev)

Sama sem prejela želatinaste srčke - vse tri okuse po dva paketka.


OCENA:


Že ko sem zagledala embalažo paketkov, me je zaradi privlačnih barv in narisanih bonbončkov izredno pritegnila, tako da sem morala hitro poslikati paketke, preden me je skušnjava premagala in sem jih odprla. :)
Tudi vsebina paketkov mi je bila takoj neizmerno všeč. 
Srčki so zelo luštni, majhni in res zelo mehki. Sestavljeni so iz dveh delov: želeja in jogurtove kreme (dno). V želeju lahko opazimo tudi majhne sadne koščke.

Okusi:
Acai jagode-gozdni sadeži: Moj najljubši okus. Te bonbone sem tudi prva odprla in takoj so me prepričali, saj že na splošno obožujem gozdne sadeže. Okus bonbonov je bil malce bolj izrazit - po gozdnih sadežih, vendar ravno prav sladek. Ta okus je prepričal tudi mojo mamo in fanta.
Granatno jabolko-malina: Moj drugi najljubši okus, kar me ni presenetilo, saj imam tudi maline zelo rada. :) Okus se mi ni zdel tako izrazit, ko npr. pri tistih z gozdnimi sadeži in acai jagodami, poleg tega pa se mi zdijo tudi malo manj sladki. Tale okus je bil zelo všeč mojemu fantu. 
Mango-breskev: Ne bom rekla, da mi ta okus ni bil dober, vendar je bil daleč za preostalima okusoma. Nisem namreč velik fan manga, zato me ta okus po mangu ni prepričal. Vendar pa moram poudariti, da breskev vse skupaj malce popravi, zato ni nujno, da vam okus ne bo všeč, v kolikor ne marate manga. 
Z mano se je strinjal tudi moj fant, ki je raje 'pospravil' preostala dva okusa. :P
Mene osebno so ti bonboni res prepričali in se strinjam, da so nekaj posebnega. Ne vem sicer, koliko/kako dejansko učinkujejo te ''lepotne sestavine'', ki so prisotne v bonbonih: koencim Q10, kolagen, aloe vera in biotin; vendar se mi to niti ne zdi pomembno, saj obstaja veliko drugih napitkov s kolagenom, itd. 
Meni je zelo všeč, da so naravni in tudi zelo okusni, torej: ne presladki + da so poleg iz sadnega želeja sestavljeni še iz jogurtove kreme. Kar me je še dodatno presenetilo (v pozitivnem smislu) je, da bonboni nimajo tistega umetnega okusa, ki je večinoma značilen za želatinaste bonbone ter da se mi ne 'lepijo' na zobe.
Žal pa vam ne morem povedati, kakšni so pralineji in zvezdice, ker jih sama še nisem kupila. Kolikor sem slišala, naj bi bili ravno srčki najmanj sladki in so tako primerni tudi za ljudi, ki ne marajo preveč sladkega.
Definitivno pa bom sama preizkusila še pralineje, ker obožujem čokolado (so namreč iz bele čokolade, jogurtove kreme in sadnih koščkov), poleg tega pa izgledajo zelo zanimivo! :)

Bonboni so na voljo v Intersparu, OMV-ju, Mol-u in L'eclercu.
Več informacij lahko najdete na njihovi Facebook in spletni strani.


Ste že preizkusile Beauty Sweeties bonbončke Vaše mnenje?



S.

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je iskreno!

You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3