Review: Lush Rub Rub Rub Body Scrub

četrtek, marec 05, 2015

Pozdravljene! :)

Danes bom govorila o enem mojih najljubših izdelkov za telo. To je Lush piling za telo Rub Rub Rub, ki sem ga prejela nekaj mesecev nazaj od svojega fanta. :)
Sama res obožujem izdelke za telo in med njimi še najraje preizkušam različne pilinge. Nič ni boljšega kot mehka, gladka, nežna in dišeča koža. :P

Kaj pravijo pri Lush-u: Včasih sta vse, kar potrebujete, le skok pod prho in dober piling. Fino mleta morska sol bo zloščila vašo kožo, medtem ko jo bodo limonin sok, cvetovi pomarančevca in mimoza čudovito nadišavili! Mi smo storili svoje, sedaj pa vam preostane samo še dobro drgnenje.
Embalaža: Je klasična in značilna za večino Lush izdelkov. Je torej v plastičnem lončku, kar bi mogoče koga motilo, saj je potrebno produkt zajeti s prsti. Sama imam seveda raje pilinge v tubicah, ker je doziranje lažje, vendar me to ne moti preveč. Se pa mi zdi, da včasih da malce težje odstranim pokrov, sploh, če imam vlažne prste.
Moje mnenje o izdelku: Že ko sem odvila pokrovček embalaže, me je pritegnila barva pilinga, ki je čudovite modre barve in me spomina na morje ter poletje. Všeč mi je bil tudi vonj, ki je svež in obenem cvetličen, zato se mi zdi najbolj primeren za pomlad in poletje.
Delčki, ki jih vsebuje piling, niso pregrobi, a obenem tudi niso prenežni. Sicer sama obožujem še bolj grobe pilinge, vendar je zaradi svoje nežnosti Lush piling primeren za (skoraj) vsak danVendar pa vseeno lahko 'izbiramo' med bolj nežno ali grobo verzijo pilinga. Uporablja se namreč lahko pod tekočo vodo - za bolj nežen piling, ali na malce navlaženi koži - kot bolj grob piling. 
Moja koža je bila po uporabi pilinga prijetno mehka, gladka, napeta in dišeča. Zaradi teh lastnosti je piling tudi prijetno hranilen, saj res lepo omehča suho kožo in zato po prhanju ne potrebujete velike količine losjona, ali celo nič - če nimate suhe kože. Izdelek sem uporabljala tudi na stopalih, ko so bile moje noge utrujene in boleče. Piling je stopala pomiril, zmanjšal bolečino in zmehčal suho kožo, s katero se pozimi na stopalih vedno soočam. Velja omeniti tudi vonj, ki se je na meni obdržal še kakšni dve uri, kar me je pozitivno presenetilo. Piling priporočam še posebej zjutraj, saj vas svež vonj prijetno zbudi in osveži. Kot sem že omenila, bo izdelek idealen tudi za vroče in poletne dneve.

Kar je pri tem pilingu še posebej zanimivo, je da ga lahko uporabimo tudi za pranje las, saj naj bi lasem zaradi soli podaril večji volumen. Seveda sem to varianto morala poskusiti tudi sama, saj so moji lasje res tanki in si zato vedno želim dodaten volumen. 
Priznam, da sem piling na lase sprva nanesla s strahom, saj nisem vedela, kaj točno pričakovati. Nanašanje se mi je zaradi zrnc oz. soli zdelo nenavadno, vendar sem piling nanašala zlahka. Tudi spirala sem ga zlahka, saj je sol kar 'polzela' z las, tako mehki so bili lase. Vendar, ko sem sol popolnoma sprala, so lasje na otip postali malce bolj suhi in ne več tako mehki. To me je sprva prestrašilo in sem že razmišljala, da bi nanesla moj najljubši balzam za lase, da bi jih zmehčala. :D Vendar se vseeno nisem 'vdala' in sem počakala, da so se lasje posušili. Kasneje je bil rezultat popolnoma drugačen, kot na mokrih laseh. Lase niso bili suhi oz. trdi na otip, temveč so bili ZELO mehki, gladki in dišeči. O pretirano velikem volumnu ne morem govoriti, sem pa opazila, da so lasje na otip bili 'debelejši' in tudi izgledali so gostejši - predvsem pri koreninah las oz. kar na celotni zgornji tretjini las, kar mi je najpomembneje. Poleg tega pa nisem opazila, da bi mi piling lase obtežil ali jih predčasno zmastil - pravzaprav sem opazila, da so se zmastili en dan kasneje. Meni je bil efekt na laseh všeč in verjetno bom še ga kdaj uporabila pri umivanju las. Vsekakor pa drži, da se potem piling hitreje porabi
Piling na laseh priporočam puncam, ki imajo tanjše lase, saj bodo opazile razliko, vendar vas opozarjam, da ne pričakujete (pre)velikega čudeža. Ne bi pa ga priporočala tistim, ki imajo zelo suhe lase
Sama sem navdušena nad rezultatom na koži, kot tudi na laseh.

Cena: 12,95€ / 330g, kar je mogoče veliko, vendar imate izdelek za kar dolgo časa.

Sestavine:
Ste že preizkusile tale piling ali kateri drugi izdelek od Lush-a?



S.

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Super si opisala tale izdelek! Meni osebno je to najljubši peeling, kar sem jih kdaj poskusila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala, Linda! :) Sem poskušala napisati čimveč detajlov. :) Meni je tudi odličen in upam, da bom ga imela še kar nekaj časa. :P

      Izbriši
  2. Meni pa tale ni bil nevem kaj če sem iskrena...

    Kot piling je uredu, ampak vonj in tako... Nevem, ni mi njihov najboljši izdelek, so mi kreme za telo res veliko bolj fascinantne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, je čisto odvisno od osebnih preferenc. :)
      Kar se tiče vonja pa, moraš res biti človek za take vonje. :D Meni prvo sekundo tudi ni bil wau, ampak potem mi je postal vedno boljši. Kreme/losjone za telo pa moram tudi jaz obvezno poskusit!

      Izbriši
  3. Tale je tudi mene zamikal, ampak se ne morem ločit od Afroditinga pilinga :$

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afroditin je meni tudi fajn, ampak mi bo zdaj v toplejših mesecih bolj prav prišel Lushev. :) Za zimo pa je Afroditin več kot odličen. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3