Review*: P2 Glow Up! Highlighter Eyes + Cheeks (030 High Gleam)

sreda, marec 18, 2015

Pozdravljene! :)

Konec lanskega leta smo nekatere slovenske blogerke od prijazne Anje iz spletne trgovine Moja Drogerija prejele P2 osvetljevalec in lak po naši izbiri. Danes bom govorila o čudovitem osvetljevalcu Glow Up! 
Hvala, Anja. <3
Testiranja sem se zelo veselila, saj še nisem preizkusila ničesar od znamke P2, prav tako pa sem vedela zelo malo o njej, razen, da je na voljo le v drogerijah v Nemčiji in Avstriji. Res sem vesela, da nam je Anja omogočila dostop te kozmetike tudi pri nas. :)

Embalaža: Ni nič posebnega in mene v trgovini verjetno ne bi preveč pritegnila. Je okrogla, prozorna in plastična. Skozi njo je dobro viden odtenek osvetljevalca. Embalaža se mi zdi kompaktna in trdna. Plus pri embalaži je tudi velikost, saj osvetljevalec brez težav spravimo tudi v najmanjšo toaletno ali clutch torbico. Je tudi enostavna za shranjevanje na vaši kozmetični polički/v predalu. Embalaža vsebuje 3g izdelka.
Moje mnenje o izdelku: Anja nam je dala možnost, da izbiramo med kar tremi različnimi odtenki: 010 High Shine - nevtralen odtenek, 021 High Bean - rozasto zlat odtenek, 030 High Gleam - rozast odtenek). Sama sem izbrala odtenek High Gleam, ki povleče na nežno roza, saj so takšni odtenek osvetljevalcev moji najljubši. 

Ko sem odprla embalažo, me je zelo presenetil izgled osvetljevalca, saj je deloval precej šimrasto, vendar brez velikih in opaznih bleščic. Tudi pigmentiranost izdelka na roki me je precej presenetila, saj je odtenek res zelo pigmentiran
Sama po eni strani ne maram premalo pigmentiranih osvetljevalcev (oz. nasplošno ličil), vendar sem se po drugi strani kar malo 'prestrašila', da izdelek na moji koži ne bi izgledal preveč naravno. Namreč, sama imam masten tip kože in zato sem pri zelo pigmentiranih osvetljevalcih vedno skeptična, saj si ne želim preveč svetleče kože, ki bi potem delovala še bolj mastno, kot je sicer. Pri osvetljevalcih mi je torej pomembno, da dajo koži lep, naraven in zdrav sijaj.
Kar me je pri 'swatchanju' tudi precej presenetilo, je bila tekstura osvetljevalca. Le-ta je namreč zelo kremasta in svilnata/gladka na dotik. Malo me spominja na kremaste osvetljevalce.
Ko sem osvetljevalec nanesla na obraz, je ves moj strah izginil. Izdelek namreč na koži ni tako zelo rozast, temveč da lep, nežen in naraven sijaj (kljub moji mastni koži!). Osvetljevalec se nanaša zelo lepo, brez večjega drobljenja in se zlahka zabriše za bolj naraven izgled. Prav tako pa je primeren tudi za vse, ki si želite bolj 'glamurozen' oz. opazen videz, saj se izdelek brez težav da nadgraditi
Sama izdelek uporabljam za osvetljevanje obraza (zgornji predel ličnic, nad ustnico), odlično pa se obnese tudi na predelu pod obrvmi in v notranjem kotičku oči, kar je pri meni res 'must', sploh ko imam 'smokey eyes', saj oči privzdigne, odpre pogled in jih naredi bolj spočite.

Obstojnost osvetljevalca na moji (mastni koži) je zelo dobra, saj se obdrži ves danRahlo zbledi le v notranjem kotičku oči in na predelu pod obrvmi.

Cena: Za P2 osvetljevalec bosta v spletni trgovini Moja drogerija odšteli 4.49€, vendar pa ga trenutno lahko dobite po ZNIŽANI ceni 3.82€.
PovzetekVšeč mi je, da osvetljevalec kljub moji mastni koži izgleda zelo naravno in da ob koncu dneva ne izgine iz mojega obraza! Izdelek je zares zelo uporaben, saj ni primeren samo za osvetljevanje obraza, temveč tudi oči. Izdelek se zaradi obstojnosti, prijetne teksture in pigmentiranost definitivno splača preizkusiti. Priporočam ga tudi puncam z mastno/mešano kožo.
Izdelek me je tako navdušil, da bom definitivno preizkusila še kakšen njihov produkt. Zelo me mikajo predvsem šminke. :)


Ste že preizkusile kakšen P2 izdelek? Mi kakšen izdelek priporočate?



S.

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je iskreno!

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Izgleda, kot super osvetljevalec čeprav jih sama ne uporabljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je super. :) No, če boš se kdaj odločila kakšnega poskusit, ti res priporočam tega, ker je vredu tudi za začetnice. :)

      Izbriši
  2. Jaz ga imam v drugem odtenku in je res odličen. Se mi zdi, da še precej neopazen, čeprav bi za nekoga lahko bil že kričeč:). Se strinjam s tabo, jaz ga verjetno v trgovini tudi nebi dvakrat pogledala, kar je škoda, ker je izdelek res odličen:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V odtenku High Bean, ne? :) Sem vidla in tisti mi je tudi zelo všeč. :) Ja, čisto odvisno od osebnih preferenc. :D
      Res je. Kdo ve, koliko fajn izdelkov mogoče zamudimo, samo zato ker nas na prvi pogled ne pritegnejo, horror. :)

      Izbriši
  3. Lep odtenek :)
    Čeprav sama osvetljevalca ne uporabljam, ker sem že tako ali tako preveč bela, bleda :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je čudovit, če imaš rada rozaste barve. <3
      Saj jaz sem tudi zelo bleda, ampak mi je osvetljevalec fajn, ko želim poudariti kakšne predele obraza, oz. jim dati tisti naraven 'sijaj', da koža ne izgleda tako pusto. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3