L'Occitane POPOLNA POTONIKA: Predstavitev izdelkov + moja izkušnja nege obraza

sobota, maj 16, 2015

Živjo, punce! :)

Nekaj slovenskih blogerk nas je dobilo vabilo na razvajanje s Popolno potoniko v eni od prodajaln v L'Occitanu. Ker sama nisem bila še na nobenem podobnem razvajanju in ker mi je ta nova linija Popolna potonika delovala zelo mikavno, sem tudi jaz zagrabila priložnost in si rezervirala termin v meni najbližji L'Occitane prodajalni - v Europarku v Mariboru.
No, najprej bi rada nekaj besed namenila sami liniji imenovani Popolna potonika, da boste lažje sledili moji izkušnji in tako dobile občutek, zakaj je ta linija tako posebna.

Nova linija Popolna potonika je namenjena negi občutljive kože, prav tako pa ima nekaj lastnosti, ki preprečujejo prezgodnje staranje. Glavni namen te linije je, da vlaži kožo, zmanjša videz por in morebitnih gubic, finih linij, poleg tega pa izenači ten kože. Celotna linija ima prekrasno embalažo v temnejši roza barvi, ima zelo nežen vonj potonike, ki najbolj spominja na sveže nabrano cvetje - vsa linija je torej zelo nežna, dišeča in primerna predvsem za spomladanske in poletne mesece, ko si predvsem na obrazu želimo svežino in lahkotnost. 
Celotna linija vključuje (za več informacij o posameznem izdelku kliknite na besedo): Izboljševalno meglico za obraz Popolna potonika, Izboljševalno essenco (serum) za obraz Popolna potonika, Izboljševalno kremo za obraz Popolna potonika, Izboljševalno CC kremo za obraz Popolna potonika (dva odtenka) in Obarvani balzam za ustnice Popolna potonika v štirih odtenkih. 

Na voljo je tudi nekaj izdelkov za nego telesa: Očiščevalni gel za razkuževanje rok PotonikaGel za prhanje Potonika, Lepotilno mleko za telo Potonika, Lepotilno kremo za telo PotonikaDvofazno olje za kopel Potonika, Toaletno milo Potonika, Kremo za roke Potonika, parfum in toaletno vodico Potonika ter parfum v mazilu Potonika.   

Čeprav sama nisem poskusila še nobenega izdelka njihove znamke, mi je njihov koncept zmeraj bil všeč, da ne govorim o prodajalni, ki ima popolno postavitev in njihova 'izložba' že takoj pritegne tvoj pogled. Sama večkrat vsaj pokukam izložbo, ko hitim mimo.
Ozračje v prodajalni je res lepo, mirno, sproščeno in zelo dišeče! 
Punca, ki me je sprejela v prodajalni, mi je bila takoj všeč, saj je bila že na začetku zelo sproščena, prijetna in nasmejena.
Torej, ko me je punca sprejela, me je pospremila do lepo urejenega kotička in mi ponudila udoben stol ter pijačo. 
Na začetku najine nege mi je najprej s posebno napravo izmerila stopnjo vlažilnosti kože. Moja stopnja je bila kar nizka (normalna stopnja vlažilnosti je med 60-70), zato me je punca vprašala kakšne izdelke uporabljam za nego kože in mi svetovala, kako lahko izboljšam samo vlažilnost svoje kože.
Nato je sledilo čiščenje obraza. Na obrazu sem imela le dnevno kremo, zato je uporabila le tonik. Glede na moj kombiniran do masten tip kože, je uporabila tonik za matiranje Angelika in limona, ki je primeren za mastno kožo, saj jo lepo matira. Zatem je uporabila meglico za obraz iz njihove nove linije Popolna potonika. Meglica mi je bila takoj všeč, saj je bila res fina in obraz je prijetno osvežila ter odišavila. Moram reči, da se je meglica na mojem obrazu kar hitro vpila, čeprav jo je punca razkošno poškropila po mojem obrazu. :) Meglica je odlična predvsem za osvežitev obraza v poletnih mesecih. Meglico sem tudi kupila, zato lahko kmalu pričakujete tudi podrobnejšo oceno. :)

Sledil je nanos Izboljševalne esence oz. seruma Popolna potonika, ki na prvi pogled izgleda kot zelo lahka kremica v nežno roza barvi. Občutek na moji koži ob nanosu tega seruma je bil res zelo prijeten, saj je koža postala res navlažena, kljub temu pa lahka in sveža. Mislim, da je idealen za tip kože, kakršnega imam sama (je že na mojem seznamu želja).
Ko se je serum dodobra vpil, je punca na moj obraz nanesla Izboljševalno kremo za obraz Popolna potonika. Tale kremica je malo težja od seruma in zato tudi bolj vlažilna. Na meni krema ni delovala mastno, vendar pa mi je punca vseeno obraz nežno zmasirala, da se je krema lepo vpila v mojo kožo. Strinjali sva se, da bi za čez dan ta kremica, še posebej v poletni mesecih, bila že skoraj preveč in bi tako za mojo kožo dovolj bil že serum - kremica pa za zvečer. Ker mi je punca obraz dobro zmasirala, krema na meni vseeno ni pustila ravno svetlečega učinka, je pa bila koža res precej navlažena.
Punca me je nato razvajala še z lahko in nežno kremo za okrog oči s kovinsko kroglico Angelika, ki jo je nanesla zelo nežno in previdno. Zraven mi je tudi povedala učinke te kremice in mi razložila, kako pravilno nanesti kremico za obraz, da preprečimo zabuhlost/podočnjake in da kože ne raztegnemo.
Zatem je sledil nanos Izboljševalne CC kreme Popolna potonika. Na svoji roki je punca preizkusila oba odtenka - nevtralnega in temnejšega, nato pa sva skupaj izbrali svetlega, ki je najbolj primeren za mojo svetlo kožo. Zelo me je presenetil izgled te CC kreme, saj ne spominja čisto na CC kremo, ki je ponavadi obarvana oz. tonirana. Ta CC krema je namreč bele barve in se - ko jo vmasiramo v kožo - spremeni v barvo našega tena kože. Bila sem res zelo presenečena, saj ima ta CC krema zelo lahko prekrivnost in res imaš občutek, kot da ne bi imel ničesar na obrazu. Lahko se uporablja samostojno, kot 'primer' pod tekočim pudrom, ali pa nad njo uporabiš le puder za fiksiranje. Punca je rekla, da je ta krema vsekakor super za mojo kožo (še posebej v toplih mesecih), sploh ko sem ji povedala, da ne uporabljam veliko pudrov in ker se mastna koža tako ne masti še dodatno. CC krema je torej odlična za malo izenačitve tena, poleg tega pa tudi malce posvetli nekatere predele.
Ko mi je punca nanesla CC kremo, me je vprašala, če bi želela preizkusiti še BB kremo za večjo prekrivnost. Seveda sem se strinjala, saj sama najraje uporabljam BB kreme, sploh v toplih mesecih. Uporabila je Immortelle BB kremo z zaščitnim faktorjem 30, v svetlem odtenku. Ta BB krema ima večjo prekrivnost, kot CC krema in moram reči, da je na moji koži delovala zeloo lahkotno, kot da ne bi poleg CC kreme ničesar več nanesla nanjo. Zelo mi je bila všeč kombinacija CC in BB kreme, ki sta ustvarili res lepo in enakomerno polt.
Celoten izgled je punca zaključila z Obarvanim balzamom Popolna potonika v odtenku Naravno rožnata. Balzam je mojim ustnicam dal lep, nežen pridih rožnate in se je super podal k celotnemu izgledu, kar je omenila tudi punca. Pri balzamu me je pozitivno presenetilo, da so bile poleg sijoče obarvanosti, ustnice neverjetno mehke in gladke - čisto nič lepljive. Tudi embalaža je luksuzna in ni niti malo podobna navadnim balzamom. Ima tudi zaščitni fakor 25. Naj omenim še, da so ob koncu dneva moje ustnice še vedno bile neverjetno mehke in gladke (pa imam ponavadi težave s suhimi ustnicami).
Ko je bila celotna nega obraza zaključena, mi je punca spet izmerila stopnjo vlažilnosti, ki je tokrat bila precej višja. Neverjetno, kako je ta nova linija vlažilna in da dejansko tako močno spremeni stopnjo vlažilnosti kože. 
Po ponovni meritvi vlažilnosti kože, me je punca vprašala, če imam še kaj časa. Ponudila mi je še nego rok, kar sem z velikim veseljem sprejela. 
Za nego rok je najprej uporabila 1-minutni piling za roke s karitejevim maslom in sladkorjem (zelo dišeče!), moje roke pa je nežno zmasirala. Že med nanosom pilinga sem lahko občutila, kako so se moje roke sprostile in res sem uživala v negi. :) Ko mi je punca piling sprala iz roke, so moje roke postale zelooo mehke in nežne, prav neverjetno. Nikoli si nisem mislila, da lahko piling za roke pusti takšen prijeten občutek.
Zatem mi je punca na področje okrog nohtov nanesla Hranilno olje za nohte in kutikulo, ki je dišalo zelo prijetno. Nato je spet sledila masaža prstov in rok. Punca mi je kot pri vsakem izdelku, spet povedala učinke določenega izdelka na kožo. To olje je predvsem primerno za krhke nohte in nohte, ki se radi plastijo. Tudi sama imam ponavadi takšne nohte, zato je takšna nega bila več kot dobrodošla.
Celotno nego rok pa je punca zaključila še z nanosom (in masažo!) njihove najbolj prodajane kreme za roke - Kremo za roke s karitejevim maslom, ki ima zelo prijeten in nevsiljiv vonj. Krema je zelo hranilna, vendar pa ni pustila mastnega in lepljivega občutka. Sem pa kasneje občutila, da pa vseeno pusti nekakšen hranilen občutek, ki se ne da odstraniti z vodo. Posledično so moje roke dišale še ves dan. :))
Po celotni negi obraza in rok, mi je punca razkazala še celotno trgovino in njihovo ponudbo. Ustavile sva se pri vsakem stojalu, kjer mi je povedala nekaj stvari o linijah, mi pokazala njihove najbolj prodajane izdelke in na moji roki sva preizkusile nekaj različnih izdelkov ter parfumov. Vprašala me je, kakšne vonje imam najraje in tako mi je pokazala tiste, ki bi mi najbolj ustrezali. Še posebej všeč sta mi bila vonja: Citronka s citrusi, ki ima precej svež vonj, vendar še vedno s priokusom sladkosti in Rdeča češnja, ki je bolj sladkasta (s slednjo me je tudi pošpricala po telesu) - vonj pa še vedno lahko zaznam na svojih oblačilih. :)
Nato me je punca pustila samo, da sem malo sprehodila po trgovini, pregledala izdelke, ki so me najbolj pritegnili in posnela nekaj fotografij.
Sama sem imela v planu vzeti potovalni set Spoznajte potoniko, vsebuje gel za tuširanje, mleko za telo, mini parfum in mini kremo za obraz; vendar mi je punca že prej povedala, da je set razprodan. 
Že dolgo časa pa sem si želela preizkusiti njihovo olje za prhanje Mandelj, ki je eno njihovih najbolj prodajanih in popularnih izdelkov za telo, zato sem vzela potovalno verzijo - 75ml. Že zdaj lahko povem, da diši zelo slastno! Kot sem že omenila zgoraj, mi je med nego zelo všeč postala meglica za obraz Popolna potonika, zato sem se odločila, da jo kupim. Odlična bo predvsem za toplejše mesece, ko koža potrebuje več osvežitve - lahko pa se uporablja tudi za popršitev po telesu, laseh ali namesto fiksatorja za makeup.
Pred odhodom mi je punca podarila vrečko polno različnih testerjev in CC kremo v svetlem odtenku. Vse izdelke bom definitivno ocenila, ko jih temeljito preizkusim.
Za konec naj povem še, da je bila ta nega res lepa in edinstvena izkušnja in da sem res uživala v razvajanju. Punca je bila res super prijazna, zgovorna in zelo poučena o vseh izdelkih in nasplošno o negi kože, telesa, itd. Sama sem ponavadi v živo malce zadržana in sramežljiva do ljudi, ki jih ne poznam. Vendar pa sem se tokrat res kar hitro sprostila in z veseljem klepetala z njo o različnih stvareh. Všeč mi je bilo, da celotno nego izvajala zelo strokovno, nikamor se ji ni mudilo, poleg tega pa mi je z veseljem odgovorila na moja vprašanja. Naj omenim še, da mi je kakšen izdelek tudi odsvetovala, ker ni primeren za mastno kožo, kar me je res razveselilo, saj mi ni ničesar vsiljevala.

Iz srca hvala podjetju L'Occitane za to enkratno priložnost in seveda moji 'negovalki', ki me je tako lepo razvajala, da sem se počutila čisto VIP. :)
Po obisku njihove prodajalne se je tako moja ''wishlista'' močno povečala in naenkrat bi preizkusila cel kup izdelkov. Všeč mi je tudi, da imajo na voljo veliko potovalnih setov po ugodni ceni.
Vem, da bom še velikokrat z veseljem obiskala njihovo prodajalno in punce, ki so res super! 

Vse tiste, ki še nikoli niste obiskale njihove prodajalne ali preizkusile njihovih izdelkov, pa vam toplo priporočam, da kdaj vsaj pokukate v njihovo trgovino in zaprosite za kakšen tester, ki vam ga bodo z veseljem dale. :) 
Njihove izdelke pa lahko kupite tudi v spletni trgovini - tukaj.


Ste tudi ve kdaj bile na kakšni podobni negi obraza? Mi kakšen L'Occitane izdelek še posebej priporočate?



S.

You Might Also Like

12 komentarji

  1. O super, si ti tudi imela tako lepo izkušnjo kot jaz:) Me zanima ocena tega gela za tuširanje;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je blo odlično, bolj kot sem pričakovala! :)) Bom poskušala čimprej napisati. Verjetno ga že kar danes preizkusim. :)

      Izbriši
  2. To ste punce imele res super priložnost! :)
    Meni je na splošno že sama trgovina všeč, kaj šele produkti.
    V kratkem se moram oglasiti in malo sprazniti denarnico :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, priložnost, ki je ne smeš zamuditi. :D
      Trgovina je res zelo všečna, ponudba pa itak ogromna in zelo raznolika. :)
      Le daj, gotovo boš našla kaj za svoj okus. :P

      Izbriši
  3. Waw vidim, da so se res potrudile, pa koliko vzorčkov :D
    Jaz sem bla isto naudušena, sem kupila serum, ga pridno testiram, edini velik minus je ta, da se nenormalno hitro porabla, js rabim usaj ene 3 pritiske za obraz.
    P.S ne vem zakaj mi na Bloglovinu ne prikazuje tvojih objav :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, fuul so se potrudile! :D
      Sem vidla, ja. :)) Mislim, da smo itak večinoma vse bile zadovoljne? A res? :/ Jaz pa sem upala, da se počasi porablja..sem ga dala na WL in bi ga mogoče kupila, ko vse svoje zaloge porabim..ampak če se hitro porablja... No, upam, da napišeš oceno in za koliko časa boš ga imela.

      Aja? :S Bom pogledala, čeprav ne vem, kaj bi lahko blo narobe.. :/

      Izbriši
  4. Zdej ga itak uporabljam že od nege vsak dan, tako da fotkala sem ga še celega, bom pa videla koliko se bo kaj porabil.
    Je pa zakon res, mi ni žal 44 €, kar je sicer kar visoka cifra, ampak vsake toliko pripada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, me res zanima, kako dolgo ti bo zdržal.
      Verjamem, meni je bil po teksturi zelo všeč, sploh ker imam bolj masten tip kože in so mi takšni serumi čisto dovolj..pa še embalaža je popolna. :3

      Izbriši
  5. Si imela res super izkušnjo in ti kar malo zavidam tvoje razvajanje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je res bila enkratna priložnost, meni se še zdaj smeji, ko se spomnim :) Sem pa tudi jaz kupila to olje za prhanje, no v bistvu kar celotni Mandljev potovalni set :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni! :P Še vedno navdušeno razlagam fantu in mami o tej negi. :D
      Super, upam, da bo kakšna ocena v prihodnosti. :)) Tudi sama sem imela v planu vzeti ta Mandljev potovalni set (če ne bi bilo Potonikinega - moje domneve so se žal res uresničile), sploh ker sem si želela to olje, pa tudi tisti piling mi je deloval odlično..ampak me je potem med samo nego ta meglica za obraz tako prevzela, da sem jo morala kupiti, pa potem samo še to olje zraven, ker imam trenutno že tako preveč drugih novosti. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3