Empties #5

petek, julij 24, 2015

Zdravo, dekleta! :)

In tukaj je - kot obljubljeno - nova ''empties'' objava. Tudi tokrat se je nabralo veliko praznih embalaž in odločila sem se, da jo objavim še preden se vrnem iz morja, saj bo takrat spet veliko porabljenih izdelkov. :)

Iseree blazinice/vatice za odstranjevanje ličil, laka za nohte: Običajne blazinice za makeup. Te so sicer niso tako zelo mehke, kot npr. Müllerjeve/DM-ove, ker ne vsebujejo 100% bombaža, vseeno pa do moje kože niso grobe. Prednosti pri teh je da ne razpadajo ali se cufajo, kot se mi je to npr. zgodilo že pri Müllerjevih.
Ponovni nakup: Da, te blazinice ponavadi kupim mimogrede, če jih rabim in sem ravno v Lidlu.

Belawa blazinice/vatice za odstranjevanje ličil, laka za nohte: Meni ene najboljših blazinic za obraz. So mehke, vsebuje 100% bombaž, so ravno prav debele in se nič ne cufajo ali razpadajo. Prekašajo tako Müllerjevo, kot tudi DM-ovo in Lidlovo znamko blazinic. Dobijo se v Tušu/drogeriji Tuš.
Ponovni nakup: Da.

Caudalie micelarna vodica za odstranjevanje ličil: Zelo dobra micelarna vodica. Ima prijeten in zelo nežen, nemoteč vonj (po kamilici in grozdju?). Je zelo učinkovita, saj ličila odstrani hitro in zlahkoto, obenem pa ne pušča nikakršnega filma na moji koži. Moje koži in oči ne razdraži, opazila sem le minimalno izsušenost vek, kar pa se mi dogaja tudi pri Garnierjevi. Izdelek ne vsebuje parabenov, sulfatov in ni testiran na živalih, zato je izdelek malo dražji od običajnih drogerijskih odstranjevalcev. Več o Caudalie čistilni vodici si lahko preberete na tej povezavi.
Ponovni nakup: Da, če jo kdaj dobim v kakšnem Caudalie potovalnem setu ali kaj podobnega. Njihova znamka mi je postala zelo všeč!

Garnier micelarna vodica za odstranjevanje ličil: Ta micelarna vodica je v vsakem mojem empties postu, ker jo res obožujem, kljub temu, da sem preizkusila že kar nekaj različnih vodic za odstranjevanje makeupa. Skratka, vedno se vrnem k tej. Je poceni, imam jo kar za nekaj časa, je učinkovita in ni preveč agresivna do mojih oči. Tiste, ki je še ne poznate ali je niste preizkusile, si lahko preberete tudi mojo oceno.
Ponovni nakup: Vedno, čeprav imam zdaj nekaj drugih vodic za porabit.

MuLondon čistilna pena za obraz z vrtnico: Zelo, zelo prijetna čistilna pena za čiščenje obraza. S tem izdelkom sem spet vzljubila pene za čiščenje in jih tako zjutraj redno uporabljam. To sem dobila v nagradni igri in sem res uživala v njeni uporabi. Je zelo kremasta, vlažilna in nasploh nežna do moje občutljive kože. Tukaj moram izpostaviti še dejstvo, da vsebuje NARAVNE sestavine, kar je vedno pozitivna stvar. Podrobnejša ocena je tudi na mojem blogu.
Ponovni nakup: Definitivno bi jo kupila, če ne bi bila tako draga za čistilno peno, ampak mislim, da sem uspela najti poceni varianto (od Cadeavere). 
Balea gel piling za obraz: Super piling za obraz - poceni, učinkovit, ravno prav grob in lepo odstrani odmrlo kožo. Kožo pusti zelo mehko in gladko, je ne izsuši in ne razdraži (imam občutljivo kožo). Pa še prijeten vonj ima. Skratka vse, kar potrebujem od pilinga za obraz.
Ponovni nakup: Da.

Lush piling za obraz Ocean Salt: Ne moram vam povedati, kako ZELO, zelo obožujem tale piling za obraz! Ne spomnim se, kdaj me je kateri negovalni izdelek tako zelo navdušil. Jaz osebno sicer nisem preveč izbirčna pri pilingih za obraz, pomembno mi je le, da delujejo in da odgovarjajo moji občutljivi koži. Ampak ta piling je res nekaj posebnega! Je malce bolj grob zaradi morske soli, vendar moja koža po tem pilingu vedno izgleda tako dobro. Še celo moje pore so dosti manjše, nepravilnosti pomirjene in koža je občutno bolj gladka, sveža ter zdrava. Mi je pa zelo prijeten tudi vonj, ki je svež in malo tropski (bolj za poletne dni) - vsebuje organske limete, kokos. Resda je cena višja, vendar se piling zelo počasi porablja in je postal moj 'must have' v teh toplih dneh. 
Ponovni nakup: Absolutno - takoj, ko bom spet kaj nakupovala v Lushu!

Kozmetika Afrodita tonik za suho in občutljivo kožo Clean Phase: Tonik namenjen za suho kožo, vendar prav tako dobro deluje za mojo mastno kožo. Obraz lepo navlaži in osveži. Moram reči, da so mi njihovih toniki za obraz zelo všeč, čeprav imam poleti raje tiste s pršilom, saj so bolj priročni.
Ponovni nakup: Definitivno, vendar bom naslednjič vzela verzijo za mastno kožo.

Caudalie Beauty Elixir/vodica za obraz: Moj ''holy grail'' izdelek v poletnih mesecih, za katerega mi je bilo res žal, ko sem ga porabila. Gre za zelo osvežilen tonik/vodico, z zelo močnim in svežim zeliščnim vonjem (mentol, grozdje). Sicer ta vodica ni nič posebnega, kar se tiče lepotnih učinkov na kožo, je bolj namenjena osvežitvi obraza in sprostitvi. Obraz res dobro osveži in ga navlaži, vendar pa ne pušča mokrega videza. Ima namreč zelo fino meglico, kar je pri meni prednost (ne maram vodic, ki mi kar 'stečejo' z obraza). Vodica je perfekta za uporabo poleti, ko čez dan rabim več osvežitve. Uporabljala sem jo tudi kot sprej čez makeup, saj zmanjša videz pudra v prahu. Bolj podrobno oceno si lahko preberete tukaj.
Ponovni nakup: Da, če jo kdaj najdem na kakšnem znižanju.

Paula's Choice Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel za mešano do mastno kožo: Vlažilna krema za obraz z gosto teksturo, ki je meni odlično služila za večerno nego obraza. Obraz je lepo navlažila, na koži pa je pustila svilnato-mat finiš. Ker je goste teksture se porablja zelo počasi. Po uporabi te kreme je moja koža zmeraj izgleda super in na otip je bila zelo gladka. Lahko se jo uporablja tudi na področju okrog oči. To se mi je zdelo res fantastično, ker sem pogosto za nanašanje kreme za predel oči prelena. Kožo okrog oči naredi zglajeno in takoj izgledaš bolj svež ter buden. O tej kremi sem že govorila tukaj.
Ponovni nakup: Verjetno.

La Roche Posay vlažilna krema za občutljivo kožo Hydreane Legere: Zelo dobra dnevna, vlažilna krema za obraz. Meni ena boljših, ki sem jih imela. Je zelo lahka, nežna do občutljive kože, lepo se maže in ne zmasti mojega obraza. Sicer učinek na koži ni čisto mat, je malo bolj ''glowy'', ampak ne v mastnem smislu. Krema odlično odpravi suhe predele in je najbolj primerna za malo hladnejše mesece (pri mastni koži). Več podrobnosti o tej kremi si lahko preberete v moji oceni.
Ponovni nakup: Mogoče spet jeseni.
Syoss šampon za slabe in krhke lase: Povprečen šampon za lase. Lase mi je dobro očistil, vendar so bili po izpiranju tega šampona lasje malo suhi, kar pa se je dalo popraviti z nanosom balzama za lase. Sicer pa nisem opazila, da bi imel kakšen poseben (pozitiven) vpliv na slabe in krhke lase. Izgled las se na daljši rok ni spremenil. Ne morem pa reči, da je šampon slab, ali da bi mi povzročal kakršne koli težave. 
Ponovni nakup: Ne, imam pa še enega iz druge linije. 

L'oreal Preference balzam za lase: Obožujem ta balzam za lase in tega sem hranila kar dolgo! Ima prijetno teksturo, ki ni tekoča, ampak je bolj gosta, vseeno pa ne tako zelo, kot npr. pri balzamu od Dove. Mojih las ne obteži, jih pa naredi zelo mehke, gladke in sijoče. Da deluje ponavadi občutim že med samim tuširanjem, ker so lasje takoj bolj gladki in voda kar 'drsi' skozi njih, ko balzam spiram (če je to sploh smiselno? :D ). Tudi razčešejo se veliko lažje. Ta balzam pa pomaga tudi pri ohranjanju barve lase in se ga žal dobi le v škatlici z L'oreal Preference barvo.
Ponovni nakup: Žal ne, ker se več ne barvam.

L'oreal Professionnel balzam za obnovo zelo poškodovanih las Absolut Repair Lipidium: Spet en zelo dober balzam za lase. Ima zelo nežen, a dišeč vonj, ki ni dolgo obstojen. Balzam je bolj lahke, tekoče teksture, ki pa je dobro vlažilna. Lase zmehča, jim da vlaga in jih nasplošno naredi lepše, bolj sijoče. Sama se veliko soočam s slamnatimi lasmi, ki jih zelo težko razčesam. Pri tem balzamu teh težav nisem imela in lasje so izgledali bolj ravni ter so se lažje česali, posledično pa so se tudi veliko manj lomili. Ocena balzama.
Ponovni nakup: Da. 

Natura Siberica balzam za barvane in poškodovane lase: Mislim, da sem od tega balzama pričakovala preveč, sploh ker je namenjen za barvane in hkrati za poškodovane lase. Splošno znano je, da se barvani lasje hitreje poškodujejo, zato potrebujejo dodatno nego. Glede 'dvojnega' učinka se mi ta balzam ni zdel nič posebnega, saj lasje niso bili nič manj poškodovani, pa tudi barva se mi je enako hitro spirala. Tudi tekstura je bila povprečna in preveč tekoča (morda sem se preveč razvadila z Dove balzamom?) Je pa pustil lase mehke in gladke, vendar učinek ni bil nič 'wau'. Moram pa še omeniti, da sem se naveličala vonja in te bolj tekoče teksture, zato sem balzam le z muko porabila.
Ponovni nakup: Ne.
Cowshed gel za tuširanje Moody Cow (eterično olje dišeče pelargonije, lipovih cvetov in bosvelije): Moj prvi gel za tuširanje znamke Cowshed. O njih sem slišala veliko pohval in zato sem morala tudi sama poskusiti. Kupila sem ga na enih razprodajah, saj je polna cena smešno visoka. No, mene osebno ni prepričal. Tekstura ni nič posebnega in ni bolj vlažilna od ostalih (cenejših) gelov za tuširanje. Tudi vonj ni bil moj najljubši - je poseben, močan, ima vonj po zeliščih in cvetlicah. Vsekakor ni vonj, ki bi bil za vsakogar. Na embalaži tudi piše, da naj bi tale gel pomagal pri vzpostavljanju ravnovesja. Meni je sicer na začetku bil všeč, ker je po eni strani vonj (kljub intenzivnosti) sproščujoč, vendar sem se ga kasneje že naveličala. Mi je pa všeč detajl na embalaži. 
Izdelek se lahko uporablja tudi za kopel.
Ponovni nakup: Ne, cena je precej visoka za tuš gel/kopel! Kakorkoli, imam še en drug vonj na zalogi (upam, da mi bo tisti bolj všeč).

Kozmetika Afrodita gel za tuširanje Acai berries: Odličen gel za tuširanje! Moj prvi od Kozmetike Afrodite. Moram priznati, da sem res presenečena, kako dobre gele za tuširanje imajo. Vedela sem, da imajo odlične izdelke za nego obraza, a tudi pri izdelkih za telo ne zaostajajo (tukaj moram omeniti še sladkorni piling za telo, ki je VRHUNSKI). Gel je ravno prav goste teksture, zato je potrebna majhna količina izdelka. Tudi vonj je super, prav poleten - osvežilen (+obstojen)! Sama poleti najraje uporabljam sadno sveže vonje in ta je eden boljših. Diši po acai jagodah in limonah. Je super za sprostitev ali za osvežitev po vročem dnevu.
Ponovni nakup: Vsekakor, vonja se ne bi mogla zlahka naveličati.

Cien gel za tuširanje Orange Sky: Yummy, zelo dišeč gel za tuširanje (bil je fantov)! Diši sladko-sadno, vendar sveže - po pomaranči. Tako, da se mi kar zaluštajo sočne pomaranče. :P Gel se lepo peni, vendar nima nobenih posebnih vlažilnih lastnosti, nisem pa opazila, da bi mojo kožo izsušil. Je poceni in čisto ok gel za tuširanje.
Ponovni nakup: Mogoče.

Near Your Body hidratantni gel za prhanje (nevtralen): Ta gel za tuširanje je prav tako bil fantov (sva ga uporabljala oba), a sem ga vseeno vključila tukaj. :P Prijeten, nežen gel za tuširanje. Sicer ni tako kremast in hranilen, kot tisti od Dove, vendar je za svojo ceno dober. Ima nevtralen, prijeten in čist vonj. 
Ponovni nakup: Mogoče.
Lush piling za telo Rub Rub Rub: Super piling za telo s cvetličnim in svežim vonjem. Je kot poletje v posodici. :P Je modre barve in vsebuje morsko sol, ki odlično zdrgne kožo. Ni med najbolj grobimi pilingi, vseeno pa je dovolj grob in primeren za skoraj vsakodnevno uporabo. Super je tudi za stopala, saj lepo zmehča kožo in nekako pomiri utrujene noge. Lahko se uporablja tudi na laseh. Kako se obnese na laseh (in več podrobnosti o izdelku) si lahko preberete tudi v moji oceni.
Ponovni nakup: Imam še manjšo verzijo tega pilinga, ki je bil v mojem Lushevem božičnem darilu.

Garnier piling za telo Oil Beauty: Moj zdaleč najljubši piling za telo (poleg zgornjega - Lushevega), saj odlično opravlja svojo vlogo, deluje in izgleda luksuzno ter je poceni. Je ravno prav grob, zato kožo pusti zelo gladko, vendar pa ni izsušujoč ali preveč agresiven. Ima zelo prijeten vonj in v kombinacija z istim oljem je vonj res intenziven. Skratka, o tem pilingu nimam čisto nobene pripombe in zato je bil že moj večkraten nakup. Celotno oceno si lahko preberete tukaj.
Ponovni nakup: Vedno (trenutno je -50% z DM kupončkom).

Chilly intimno milo za občutljivo sluznico: Yay, končno sem porabila še zadnje Chilly intimno milo, ki sem ga imela. Sicer izdelek dobro deluje in se lepo peni ter očisti, vendar pa vsebuje škodljivo sestavino Triclosan in to je razlog, zakaj ga več ne bom kupovala. Mi je pa bilo zelo všeč, da je imel pumpico za doziranje. Vseeno pa mi je bila antibakterijska verzija (modra embalaža) veliko bolj všeč in bi jo še definitivno kupila, če prav tako ne bi vsebovala zgoraj omenjene sestavine.
Ponovni nakup: Ne.

Nivea In-Shower mleko za telo: Mleko za telo, ki se uporablja med tuširanjem. Mnenja o teh In-Shower mlekih so precej deljena, vendar pa je meni kar precej všeč, ampak moram poudariti, da nimam večjih težav s suho kožo (izjema so le noge, pa še to bolj v hladnih mesecih). Ponavadi po takšnem izdelku posežem poleti, ko ne potrebujem običajnega masla/mleka za telo in v tem času sem tudi večinoma bolj lena z mazanjem. Ima kremasto, a vseeno malo tekočo teksturo, se pa zato izdelek lepo razmaže. Sicer ne opazim večjih razlik po uporabi tega izdelka, saj poleti nimam tako suhe kože, vseeno pa je koža kasneje zelo mehka in lepo diši. Ta verzija mi je najljubša, saj ima sladek vonj po kakavu, ki se nekaj časa obdrži na koži.
Ponovni nakup: Spet drugo leto, sedaj pa imam še verzijo s karitejevim maslom (svetlo modra embalaža), ki mi je še malo bolj všeč.

Alverde olje za telo kokos: Olje za telo s prijetnim vonjem po kokosu. Čeprav gre za olje za telo, sem ga sama večinoma uporabljala za nego las in sicer kot 'masko' pred pranjem las. Kokosovo olje ima namreč zelo pozitivne učinke na lase, še posebej na poškodovane in suhe. Meni je izdelek res pomagal in lasje so bilo po tem tretmaju zelo lepi, gladki in zdravi. Tudi za telo se fajn obnese, vendar se ne vpije takoj. Verjetno bi za ta namen bolj odgovarjal ljudem s suho kožo. To embalažo bom obdržala in jo uporabljala za kaj drugega, ker je pumpica zelo priročna (morda za kakšen puder - mnenja?).
Ponovni nakup: Da.
Nivea deodorant Fresh Flower: Mislim, da mi več ni potrebno omenjati, da sem velika uporabnica in ljubiteljica Niveinih deodorantov v spreju. Na meni delujejo odlično, preprečujejo potenje, prijetno dišijo in ne dražijo moje kože. Veliko jih je tudi brez aluminijeve soli (vendar ne vsi - je potrebno biti pozoren na napis na embalaži). Ta vonj mi sprva ni bil všeč, saj se mi je zdel premočan in ni bil ravno svež, kakor bi pričakovala glede na ime Fresh Flower. Vseeno pa sem vonj z vsako uporabo bolj vzljubila. Vonj namreč čez čas na koži ni več tako močan, je pa še vedno zaznaven in tako res preprečuje neprijeten vonj, saj po nekaj urah še vedno nežno dišim po cvetlicah. Morda je ta opis malce čuden, ampak hočem povedati to, da se ta cvetličen vonj deodoranta na meni dolgo obdrži - ni vsiljiv, vseeno pa je prijeten.
Ponovni nakup: Imam še enega v svoji zbirki + nekaj drugih deodorantov za porabit, drugače pa JA. :)

Nivea deodorant Pearl&Beauty: Moj najljubši deodorant od Nivee, zaradi čudovitega cvetličnega vonja, ki je precej ženstven. Prav tako dobro preprečuje potenje in ne draži moje občutljive kože. Žal pa ta vsebuje aluminijevo sol, zato ga ne kupujem tako pogosto, čeprav mi je vonj res odličen!
Ponovni nakup: Da.

Essence Like a day in Paradise toaletna vodica: Zelo sladka, dnevna dišava z nekaj svežimi notami. Vonj je bil za moj okus malo premočan, zato sem jo uporabljala v majhnih količinah. Deluje pa bolj kot 'sprej za telo', saj vonj ni dolgo obstojen. Je pa ta majhna embalaža (10ml) bila prav prikupna in odlična za prenašanje v torbici.
Ponovni nakup: Ne.

Comma parfumska vodica: Ta parfum sem imela v svoji kolekciji kar nekaj let! Uporabljala sem ga zelo poredko, saj je bil za moj okus premočan, vseeno pa sem se odločila, da ga porabim in malo 'sprostim' svojo kolekcijo parfumov ter tako naredim prostor za nove. Nisem preveč dobra v opisovanju vonjev, ampak definitivno gre za bolj lesne, pudraste in močne cvetlične note. Nekaj česar sama nisem ravno navajena.
Ponovni nakup: Ne.

Beyonce Pulse Summer Edition parfumska vodica: En mojih najljubših poletnih parfumov. Diši sladko, a še vseeno malo sveže in zato ni pretežek za toplejše dni. Na meni je bil vonj kar dolgo obstojen. Je pa podoben kot original verzija Pulse, le da je tista bolj sladka. Ta verzija je torej bolj poletna (kar že ime pove). Če ste ljubiteljice Beyonce Pulse parfuma oz. sladko sadnih parfumov z malo sveže note, vam ga toplo priporočam. Podrobnejše note pa lahko najdete na tej povezavi.
Ponovni nakup: Mogoče naslednje poletje, trenutno imam preveč parfumov + med drugim še original Pulse verzijo (kar 100ml embalažo)!
Ste že preizkusile katerega od teh izdelkov?



S.

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Meni so te blazinice za obraz tudi najbolj všeč! :)
    Enkrat sem kupila Lidlove, v slepem prepričanju, da so vse iz 100% bombaža. Ob uporabi sem bila kar šokirana, groba gobica, ki daje zelo neprijeten občutek ob stiku s kožo ... šele ko sem malo bolje pogledala sem videla, da je 60% poliestra. Never again!
    Mi je pa glede Chilly-a ful žal saj je bil eden izmed mojih najljubših.

    OdgovoriIzbriši
  2. La Roche_Posay kremica, se popolnoma strinjam s tabo..odlična. Mne je rešila suhih predelov pozimi, Cowshed znamka ima noro visoke cene, sama imam mleko za telo, ki je drgače zelo fajn, je bogato in učvrstilno, cena pa itak, da ga kupiš sam na ekstremnem znižanju, pa še vonj res ni za vsako dušo:). Drgače pa me Caudalie mika zelo, imam kar nekaj izdelkov, ki me mikajo ampak ja mogoče ob kakšni razprodaji, popustu, setu:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lorealova balzama-odlična :D Škoda ker se enega dobi samo pri barvi, ne poznam pa nobenega ki se barva. Če bi ga dali v prodajo bi bila uspešnica.
    In ja, Chillya sem se tudi jaz izogibala....doker mi niso povedali da je ta strupena sestavina tako minimalna ( baje okoli 0.01 %) in je v tej količini neškodljiva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Afrodita Acai gel se prav ne morem odločit, a mi je vonj super al ne. :D Losjon mi kraaasno diši, gel pa kakor kdaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. tale lush piling za obraz me mika... a ima preveč umeten vonj? mene ponavadi takšni umetni vonji ful motijo oz. pretirani vonji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ne zdi preveč, je pa res, da mene vonji ne motijo preveč, dokler niso zelooo močni. Najboljše, da ga kar sama povonjaš v Lushu. :) Kar se tiče svoje naloge, pa jo vrhunsko opravlja. Sem imela že kar nekaj pilingov, ampak mi noben ni bil tak dober kot ta. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3