Review: L'Occitane Pivoine Sublime Perfecting Mist

četrtek, avgust 20, 2015

Živjo, punce! :)

Poleti je ena najnujnejših lepotnih potrebščin za obraz (vsaj zame) definitivno osvežilna, a dišeča meglica za obraz. In danes bom tudi jaz govorila o eni, ki mi je popolnoma prevzela in jo z velikim veseljem uporabljam že odkar sem jo kupila. Brez obotavljanja lahko povem, da je ta meglica bila en mojih najboljših nakupov letošnjega leta.
Gre za L'Occitane meglico za obraz - iz ene novejših linij - Popolna potonika.
Embalaža: Meglica za obraz se nahaja v plastični roza embalaži, ki je zelo trdna in trpežna, kar pomeni, da je odlična za prenašanje v torbici za na plažo, potovalni torbi, itd. Meglica ima razpršilo s srebrnimi detajli, ki omogoča lahko in enostavno uporabo.

Moje mnenje o izdelku: Tiste, ki redno berete moj blog, veste, da sem bila v mesecu maju na negi obraza v L'Occitane (več o tem tukaj), kjer sem imela možnost preizkusiti njihovo linijo Popolna potonika na lastni koži. Vsi izdelki so mi bili takoj zelo všeč, najbolj pa sem se zagrela za meglico za obraz, ki mi je zaradi svežine in vonja bila takoj všeč. Meglica ima namreč zelo nežen cvetlični vonj, ki je res čisto potonikin (sem imela doma v vazi potonike in sem seveda vonj tudi 'stestirala' :D ) in bi pomoje bil všeč tudi tistim, ki ponavadi nimate rade cvetličnih vonjev, sploh ne tistih močnih. Kar mi je pri tej meglici tudi zelo všeč (poleg vonja in naslednjih lastnosti) je ta fina pršica, saj se vodica enakomerno razprši po celem obrazu in ga ne zmoči ter ga le prijetno in lahno osveži.
Kljub temu, da je pršica res fina in obraza ne zmoči, pa ga vseeno lepo navlaži in predvsem osveži, poleg tega pa se hitro vpije ter ne pusti nobenega filma na obrazu. Vseeno pa ta meglica ni ravno namenjena toniranju kože, saj zato obstajajo drugi toniki, ki se nanašajo na vatico in so brez razpršila. Vsekakor pa lahko to meglico tudi popršite na vatico in z njo očistite obraz, vendar jo sama najraje uporabljam za osvežitev obraza čez dan, sploh v vročih dneh, za toniranje pa uporabljam posebej za to namenjene tonike. Zaradi prijetnega, a nevsiljivega vonja se meglica lahko uporablja tudi za odišavljanje vratu, dekolteja ali celo las. Sicer se vonj na koži ne obdrži dolgo, mi je pa všeč vonj na laseh, kjer ostane malce dlje, lasje pa dišijo zelo prijetno, a nežno. 
In še ena zelo pozitivna lastnost te meglice, zaradi katere mi je ta izdelek še toliko bolj pri srcu, sploh poleti. Namreč ta L'Occitane meglica se lahko uporablja tudi namesto fiksatorja makeupa, torej kot zaključni ''sprej'', s katerim popršite makeup, da se dlje časa obdrži. Sama sem to lastnost stestirala bolj za hec, kot zares, saj je moja koža zelo nagnjena k mastenju in sem pač navajena, da se makeup na meni ne obdrži zelo dolgo (malo ga podaljša matirni puder, pa še to ne za zelo dolgo). Ampak sem bila po testiranju zelo presenečena in od takrat je ta meglica obvezen pripomoček, kadar se ličim, je kot neke vrste češnja na vrhu torte. :P Skratka, da opišem svojo izkušnjo. Da bi meglico lahko čim bolje stestirala, sem se odločila, da izberem takšno podlago za obraz, ki je čim manj obstojna in ni zelo močno prekrivna. Ker sem istočasno na negi kot darilo prejela L'Occitane CC kremo za obraz, sem se odločila, da bo le-ta moja 'žrtev'. Ta kremica je bele barve, vendar se obarva, ko jo vmasiramo v kožo in se tako prilagodi našemu tenu. Ni močno prekrivna, vendar dovolj, da lepo izeenači ten in ob pomoči korektorja prekrije manjše nepravilnosti. Za test meglice kot fiksatorja sem uporabila le to podlago, nanjo pa nanesla le še Rimmel Stay Matte matirni puder (ki moj obraz že nasplošno zmatira za nekaj ur) in povrhu še L'Occitane izboljševalno meglico.
Rezultat ob koncu dneva je bil res pozitiven. Sicer se mi je T cona proti koncu dneva že začela svetit (zanalašč nisem hotela ponoviti z nanosom matirnega pudra), vendar pa je podlaga - L'Occitane CC krema še vedno bila lepo na svojem mestu in ni niti malo zbledela.
Meglico sem preizkusila tudi z ostalimi pudri+rdečili, osvetljevalci in vse je lepo obstalo na mojem obrazu do konca dneva. Tudi če bi me meglica pri vseh ostalih lastnosti razočarala, še vedno ne bi obžalovala nakupa, že zaradi tega, ker res podaljša obstojnost makeupa, sploh, če imaš bolj mastno kožo.
Moram še omeniti, da je koža po uporabi meglice videti res dobro, sveže in spočito, vendar pa nisem opazila nobenih večjih sprememb v velikosti mojih por.
Meglica je namenjena tudi za občutljivo kožo, saj je ne razdraži ali izsuši.
Meni se zdi kot must-have izdelek, če imaš rada osvežilne vodice in večkrat čez dan čutiš potrebo po osvežitvi obraza. Meglica je postala moja zvesta spremljevalka v vročih dneh - tako v dneh, ko ne uporabljam nobenih ličil, kot tudi takrat, ko želim dolgo obstojnost svojega makeupa. Naj omenim še, da se meglica porablja zares počasi, saj je imam še vedno več kot pol, čeprav jo uporabljam dnevno/pogosto.
Vem, da vsi izdelki na vseh ljudeh in tipih kože ne delujejo enako, vendar je meglica vsekakor vredna preizkušnje. Mene je očarala že zaradi lepe roza embalaže in prijetnega, nežnega vonja. Definitivno jo vsaj povonjajte, ko se boste potikale kje v bližini prodajalne L'Occitane. :)

Cena: 13,70€ / 100ml (nakup možen tudi v spletni trgovini L'Occitane Slovenija).

Sestavine: AQUA/WATER**, GLYCERIN**, SORBITOL**, PAEONIA LACTIFLORA EXTRACT**, PELARGONIUM GRAVEOLENS WATER**, POLYSORBATE 20, LEVULINIC ACID, SODIUM LEVULINATE, GLUCOSE**, FUCOSE**, GLUCURONIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, PARFUM/FRAGRANCE, LINALOOL. **Natural origin ingredients.


Ste že preizkusile to meglico ali kateri drugi L'Occitane izdelek iz linije Popolna potonike?
S katerim izdelkom pa se ve najraje osvežite? Kaj uporabljate za fiksiranje makeupa?



S.

You Might Also Like

14 komentarji

  1. Odgovori
    1. Ja, ful! :D Nisem si mislila, da bom tak zadovoljna z njo. :))

      Izbriši
  2. Meni je bilo potem žal, da je nisem kupila, kljub temu da sem prvo rekla da mi je bv in je ne potrebujem. Zdej imam Melvitino in domač sivkin hidrolat, tudi dobro služi namenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene pa je takoj prepričala, je pa res, da sem fanica raznoraznih vodic/meglic za obraz. :D Melvitino pa mogoče kdaj jaz tudi poskusim, zaradi firbca, bom pa ostala zvesta tej L'Occitanovi, sploh ker se mi cena ne zdi pretirana. Zanimivo, sivkinega hidrolata pa še nisem preizkusila, se sliši mamljivo, jaz osebno obožujem sivko! :)) A ga sama izdeluješ, ali kje kupuješ? Se še uporablja za kaj drugo mogoče? :)

      Izbriši
  3. Jooj, mi delaš lušte :P Sem že od junija govorila da jo bom kupila pa še kar nisem :P Bom pa upam pred novim letom :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ups. :P Se spomnim, da si enkrat na svojem blogu omenila, da bi jo rada probala, ja. :P No, jaz ti jo res priporočam, mislim, da je vredna denarja, pa jaz se počutim res special, ko jo uporabljam. :P No, če ti jo uspe nabavit, sporoči kak ti bo. :D

      Izbriši
  4. Sploh je nisem rabila, potem pa preberem da ti podaljša obstojnost mu - in zdej jo nujno rabim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem tudi imela kar malo slabo vest, ko sem jo kupovala, ker sem mislila, da se samo hočem malo preveč razvajat, ker je drugače nisem ravno rabila..oh boy I was wrong, še kako prav je prišla. :P Če jo kupiš, sporoči kak ti bo in upam, da bo tebi tudi pomagala pri obstojnosti makeupa. :)

      Izbriši
  5. Super objava! :)
    Sicer L'Occitanove še nisem preizkusila, imam pa trenutno AlpStories cvetno vodico damaščanske vrtnice in mi je kar všeč! :)

    http://girlof21st.blogspot.com/2015/08/cvetne-vodice.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :))
      Joj, meni pa ta od AlpStories ni všeč. :( Sem jo prejela za testirat, ampak mi naredi grozno reakcijo, očitno ni za mojo občutljivo kožo. :/

      Izbriši
  6. To mnenje sem potrebovala :) Sicer ja, vročine ne bo več, ampak vseeno, ker večino časa na žalost ždim med štirimi stenami, rabim nekaj svežina na obrazu. In ja, vonjala sem jo in res tako zelo diši. Si jo bom morala kupiti! Sama sicer uporabljam njihovo eterično vodico Immortelle, sicer je tonik, ampak vseeno lahko deluje kot meglica. Vonj mi je bil sprva malce nenavaden, sem se ga težko navadila, zdaj pa brez nje kar ne morem. Mi pa obraz res super sčisti, osveži, zgladi in pospeši odpravljanje nepravilnosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem vesela, da ti moje mnenje o meglici prišlo prav. :)) Ja, bo super tudi za osvežitev v manj vročih dneh, itak koža ves čas rabi svežino. Če pa ti je vonj tako všeč, potem pa itak ne moreš zgrešiti z njo. :)
      O, to eterično vodico Immortelle sem jaz že tudi gledala, v enem setu. Ampak potem nisem vzela, ker sem hotela najprej nekaj drugih stvari porabit do konca. Bom pa zagotovo enkrat v prihodnosti poskusila to eterično vodico, pa seveda kakšen njihov setek, imajo zelo luštne sete za majhno ceno. :D

      Izbriši
  7. jst sem obsedena z tem vonjem in kolekcijo in če bi me kdo kone leta vprašal kateri izdelki so mi ostali res v spominu jepotonika ena izmed njih. Vodico pa mislim, da si bom kupila, ker sem zj precej vajena uporabe. Drgače pa immortelle sama že zelo dolgo uporavljam in je res, da nima tako simpatičnega vonja, se ga pa privadiš, je pa meni dobra za suho kožo, jo vlaži, osveži, na otip ko se v celoti vpije je koža nežna, mehka, in se mi zdi, da jo jo je v več mesečni uporabi precej izboljšela. Sem jo pa sedaj vedno kupila kot del seta, da lahko sprobam še kj drugega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz! :D Jaz še sicer od L'Occitane prej nič drugo nisem imela, ampak za tebe vem, da si velika fanica njihovih izdelkov, tako, da če ti rečeš, da si obsedena s to kolekcijo, potem je zagotovo ena najboljših kolekcij. :P sicer pa bi jaz zdaj kar vse od L'Occitana sprobala, sploh ta zadnji dve kolekciji - citronko (sploh tisto košarico, ko jo maš ti) in to najnovejšo z vrtnico. Joj, da ne govorim o embalažah. <3
      Vodico pa res priporočam, sploh, če si tak navdušena nad kolekcijo potonika in če maš rada tak način uporabe, v spreju. :))
      Če je ta Immortelle vodica bolj za suho kožo, potem pa jo pozimi definitivno moram preizkusiti. Se pa tudi meni zdi dober način ta s setki, ker lahko sprobaš več stvari, pa še cena je zmerna, res 1A. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3