Review*: Catrice LE Graphic Grace °Quattro Eyeshadow & Eyebrow Pen°

nedelja, februar 21, 2016

Živjo, punce! :)

Danes se bom posvetila dve izdelkoma znamke Catrice, ki prihajata iz omejene izdaje Graphic Grace. Izdelka sem prejela v mesecu decembru od Natalije in ekipe Dominur. Hvala vam!
Prejela sem četverček senčil Linear Lines in svinčnik za obrvi v odtenku Brown.

CATRICE GRAPHIC GRACE PALETKA ZA OČI (C01 LINEAR LINES)

Paletka se nahaja v trši, prozorni plastični embalaži. Na sprednji strani so narisane poševne črte, kar se popolnoma ujema z imenom palete - Linear Lines. Izgled embalaže je minimalističen, a lep na pogled - vendar pa noben presežek.
Paletka vsebuje naravne, nevpadljive odtenke, ki so primerni za vsakdan in različne priložnosti. Vendar pa je tale paletka malce bolj posebna na pogled, saj vsebuje eno bolj vpadljivo barvo - roza, s katero lahko precej popestriš naraven izgled, ki ga dosežeš s pomočjo ostalih treh odtenkov. Lahko pa naravne odtenke uporabiš čez dan, za večerni izhod pa dodaš le malce rozastega odtenka in videz je takoj bolj večerni in vpadljiv. 
Meni se zdi, da zelo lepo pride ob liniji spodnjih trepalnic (tam sama velikokrat uporabim nek drug odtenek kot na vekah, da oči bolj pridejo do izraza). Lahko pa to roziko uporabite kot ''eyeliner'' na zgornji veki (če ste bolj drzne) ali pa dodate v zunanji V kotiček očesa skupaj s temno rjavim odtenkom, da dobite bolj zabrisan roza-rjav odtenek.
Odtenki, ki so v Catrice paletki: svetel šimrast, zlato-šampanjec odtenek - primeren za osvetljevanje (notranjih kotičkov oči, pod lokom obrvi); malo temnejši šimrast, toplo bronzasto-rjav odtenek (primeren za nanos po celotni veki); hladnejši rjavo mat odtenek (za zunanji V kotiček ali za v gubo) in rozast-fuksija mat odtenek.
Senčke se zlahka nanašajo in zabrisujejo, na dotik pa so zelo mehka in srednje pigmentirana (najslabša pigmentiranost je pri najsvetlejši senčki). Sama nimam ravno težav z mastnimi vekami (le občasno, bolj poleti), zato so se senčke na meni obdržale od jutra do večera (seveda sem uporabila tudi primer). Verjetno pa bi ljudem z bolj mastnimi vekami držale manj časa, zato je potrebno tudi to imeti v mislih. 
Skratka, paletka je všečna in ima zanimiv nabor odtenkov. Ker so trije odtenki od štirih čisto nevtralni in nevpadljivi, je super tudi za potovanja, ali za nošenje v torbici, saj so to odtenki, ki jih vedno ''potrebuješ'', paleta pa zavzame malo prostora. Bi pa vas opozorila, da so si rjavi odtenki na vekah malce podobni.

CATRICE GRAPHIC GRACE SVINČNIK ZA OBRVI (CO1 BROWN)

Sprva, ko sem prejela ta svinčnik za obrvi, sem bila zelooo skeptična. Prvič, zdelo se mi je, da je odtenek za moje bolj svetle obrvi, veliko pretemen in preveč rjav (najraje imam rjavo-sivkaste produkte za obrvi). Pa še konica je bila čisto drugačna, kot sem vajena pri svinčnikih za obrvi. Za primerjavo - običajno uporabljam Catrice svinčnik za obrvi, ki se šili in tako imam vedno lepo, tanko oblikovano konico. Pri tem svinčniku pa je konica malce drugačna, debelejša in poševne oblike - kot neke vrste trikotnik. Mi je pa všeč, da je svinčnik na navoj in tako ni potrebno šiljenje. Izgleda veliko bolj ''fancy''.
Polna dvomov in malce s strahom, sem se čez nekaj dni le lotila preizkušanja. Prvo sem opazila, da je izdelek precej mehke, voskaste teksture in da je dejansko zelo, zelo pigmentiran. Ko sem ga nanašala na obrvi, se mi je hitro zdelo preveč. Naslednjič sem se zato nanašanja lotila še bolj previdno in z lahkotnejšo roko. Rezultat je bil boljši, vendar še vedno nisem bila čisto zadovoljna. Zato sem poskusila s ''krtačenjem'' obrvi, saj se namreč na drugi strani svinčnika za obrvi skriva krtačka.
Tako sem dvakrat lepo in natančno s krtačko potegnila po celotnih obrveh in videz je bil veliko lepši, bolj naraven; obrvi pa so bile lepo zapolnjene. Zdi se mi, da izdelek tudi dobro obdrži obrvi na mestu, tako da ne uporabljam nobenega gela na vrhu, saj ne maram preveč ''polizanih'' obrvi. Zaradi te voskaste teksture je izdelek dejansko tudi zelo obstojen, saj ostane na mestu, dokler ga ne odstranim! Brez heca! Enkrat se mi je celo zgodilo, da sem maskaro na trepalnicah zvečer normalno odstranila (kot ponavadi), na obrvi pa sem popolnoma pozabila (večinoma ne nosim pudra in drugih ličil za obraz in imam le maskaro + svinčnik za obrvi)! Tako sem se naslednje jutro zbudila s še vedno urejenimi obrvmi. Skratka, svinčnik za obrvi brez težav na obrveh ostane cel dan, pa tudi noč, če ste bolj ''žurerke'' in ste dlje čase budne, ali pa če ga pozno večer pozabite odstraniti. Za konec naj še povem, da sem od svinčnika za oči pričakovala res najmanj, a nazadnje me je najbolj pozitivno presenetil in res sem vesela, da sem ga imela priložnost preizkusiti - v nasprotnem primeru bi ga verjetno v drogeriji izpustila/spregledala, ker se mi ne bi zdel primeren zame. Tako da je vedno lepo stestirati kakšen nov izdelek, ker lahko hitro najdeš kakšen res velik biser, ki ga morda drugače ne bi. Moj svinčnik za obrvi je v odtenku C01 Brown, ki je primeren tudi za svetlejše obrvi.
Swatchi: 
Zgoraj: svinčnik za obrvi; spodaj: senčila za oči iz paletke

Omejeno izdajo Graphic Grace še lahko najdete v Tuš Drogerijah, DM in morda v kakšnem Müllerju (odvisno od zaloge).
Ste si privoščile kakšne kos iz te izdaje?



S.


*PR izdelek

You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3