Wishlist: Escada Fragrances

ponedeljek, marec 28, 2016

Pozdravljene, punce! :)

Komaj smo prav zakorakali v pomlad, jaz pa že sanjarim o toplih poletnih in sončnih dnevih ter o ležanju na plaži s tropskim koktejljem v roki...
Verjetno vam nisem kaj dosti omenjala, da sem nora na Escada dišave, še posebej tiste iz poletnih omejenih izdaj. Escada namreč vedno izda nov poletni vonj in čisto vsak se znajde na moji listi želja (v začetku februarja je ven prišel nov vonj Agua Del Sol, ki sem ga morala takoj povonjati v drogeriji :P), saj obožujem sladke in tropske vonje. Skratka, nad njihovimi vonji se navdušujem že od leta 2012, vendar so se mi vedno zdeli zelo dragi za moj tedaj še dijaški žep. Potem pa je prišlo obdobje, ko sem si končno želela privoščiti kakšno izmed teh ''starejših'' dišav, vendar so izginile iz naših drogerij, nadomestile pa so jih nove. Kar je škoda, saj si že od nekdaj želim, da bi imela skorajda celotno zbirko poletnih verzij, saj so vsi vonji zelo tropski, sladki in poletni. Potem sem se nekako sprijaznila s tem, da se teh starejših dišav pri nas pač več ne bo mogoče dobiti, do trenutka, ko sem po golem naključju med nakupovanjem na Salma.si, zasledila da imajo skorajda vse vonje.
Poleg tega sem januarja - za svoj rojstni dan, dobila dolgo oboževano dišavo Island Kiss in od sedaj si ŠE bolj močno želim, da bi v prihodnosti lahko kupila še nekaj ostalih vonjev (ko porabim nekaj svojih parfumov). 
Trenutno se v moji zbirki skrivajo tri Escadine dišave: Especially - ki ni omejena izdaja, prejela pa sem jo od fanta dve leti nazaj in je ena mojih NAJ dišav; Born in Paradise (omejena izdaja, iz leta 2014 - tudi ena naj mojih naj poletnih dišav) in moja ''nova'' Island Kiss (iz leta 2012). 
Tako sem se odločila, da z vami delim svojo listo želja ostalih Escadinih limited edition dišav. Poletje bo čez nekaj mesecev potrkalo na vrata in takrat bo idealen čas za sladke, tropske dišave, čeprav roko na srce - se mi že zdaj "lušta" po teh dišavah. :)
1. Cherry in the Air toaletna voda: To dišavo sem postavila na prvo mesto, ker je najvišje na moji listi in je definitivno tista dišava od Escade, ki si jo želim kupiti prvo/naslednjo. Je iz leta 2013. Tisto leto sem jo vsakič, ko sem bila v drogeriji, šla ovohavat, vendar sem se vedno nekako uprla nakupu. To leto pa sem se odločila, da bo končno moja. Vonj je seveda sladek - po češnjah, ki so poleg jagod in banan moje najljubše sadje. Zgornje note: češnja, malina, mandarina. Srednje note: marshmallow, gardenija, orhideja, vanilija. Bazne note: sandalovina, hrast, mošus, semiš. Tudi steklenička je zelo luštna, v rdeči barvi in s potiskom češenj. Meni dišava deluje idealno za pomlad in poletje. Obstajata 30ml in 50ml steklenički. 

2. Turquise Summer toaletna voda: Dišava iz leta 2015. Lani sem jo želela kupiti, vendar sem se potem raje odločila za Born in Paradise (2014), ker me je na prvi ''voh'' najbolj prepričala. Še vedno pa mi je ta dišava ostala v mislih in takrat sem si rekla, da bo morda pa naslednje poletje le moja. Zgornje note so: ananas, jagoda, tropsko sadje, malina, ribez, limona, rabarbara. Srednje note: breskev, vijolica, pomarančni cvet, melona, vrtnica. Bazne note: vanilija, sandalovina, mošus, karamela. Tri velikosti: 30ml, 50ml in 100ml. 

3. Sexy Graffiti toaletna voda: Dišava je prvotno iz leta 2002, vendar so jo leta 2011 ponovno izdali in posodobili. Island Kiss in Sexy Graffiti sta bila čisto prvi dišavi, ki sta poskrbeli za mojo navdušenost nad Escadinimi dišavami. Zgornje note: grenivka, jagoda, malina, mentol. Srednje note: šmarnica, vijolica, potonika. Bazne note: kašmir, vanilija, mošus. Tri velikosti: 30ml, 50ml in 100ml.

4. Rockin Rio toaletna voda: Dišava, ki je prvotno iz leta 2005, vendar so jo leta 2011 ponovno izdali (in malce spremenili). Seveda gre zopet za toplo, tropsko dišavo, ki ima veliko sladkobe. Gre za čudovito mešanico ananasa, tangerine (mandarine), papaje, sladkorja in tudi kokosa. Zgornje note: tangerine, kokos, ananas, papaja. Srednje note: breskev, sladkorni trs, pina colada. Bazne note: mošus in sandalovina. Prav tako obstajajo tri različne velikosti: 30ml, 50ml in 100ml.

5. Taj Sunset toaletna voda: Dišava, ki je prav tako iz leta 2011. Ta dišava mi je ostala v spominu, zaradi zelo sladkega in tropskega vonja po mangu, ki ga poleti obožujem. Obožujem zelo sladke tropske vonje, zato je ta vonj en najboljših za poletje. Sicer se žal v tej dišavi kokos ne voha kaj preveč, vendar je dišava vseeno zelo poletna in njami. Zgornje note: mango, nektarina, rdeča grenivka. Srednje note: lotos, lokvanj, malina, zvezdnato jabolko. Bazne note: mošus, sandalovina, kokos. Tri različne velikosti: 7,4ml, 30ml in 100ml.

Dišave lahko najdete na tej povezavi - klik.

Torej, če si tudi ve želite Escadine dišave iz prejšnjih omejenih izdaj, jih lahko dobite na spletni strani Salma.si, še posebej, če želite te res ''starejše'' vonje (Sexy Graffiti, Island Kiss, Rockin Rio, Taj Sunset), ki jih boste težko dobile na kakšni drugi spletni strani. 
Vsekakor pa se najbolj splača nakup največjih stekleničk (100ml), ker so občutno cenejše, napram tistim, ki so 30 ali 50ml.
Skratka, jaz sem vesela, da mi je uspelo najti toliko Escadinih LE vonjev in že komaj čakam, da porabim nekaj svojih dišav, da si privoščim katero od zgornjih. :P


Imate tudi ve kakšno Escadino dišavo? Katera je vaša najljubša?
Kje jih kupujete?



S.

You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3