Review*: Avon Naturals Body Care Sultry Shower Gel (Red Rose and Peach)

četrtek, maj 26, 2016

Hej! :)

Ponavadi na blogu nisem vajena posebej pisati o gelih za tuširanje, saj jih večina dojema kot nekaj samoumevnega - vsi jih uporabljamo, noben pa kaj dosti ne govori o njih. Važno nam je, da lepo dišijo in opravijo svojo nalogo, porabimo ter zamenjamo pa jih razmeroma zelo hitro, tako da so le redko vredni omembe.
Sama bom danes naredila izjemo in bom na kratko napisala svoje mnenje o Avonovem gelu za tuširanje, ki sem ga prejela od njihovega podjetja. 
Njihove gele za tuširanje sem že v preteklosti veliko uporabljala (predvsem tiste iz linije Avon Senses), vendar nikoli nisem govorila o njih. Ta mi je še posebej všeč - zaradi vonja, zato si nekako tudi zasluži samostojno objavo. :)
Embalaža: Gel za tuširanje se nahaja v prozorni trdi plastenki, s pokrovčkom na ''klik''. Embalaža ni nič posebnega, je pa potrebno dobro stisniti plastenko, da ven dobimo gel. Luknjica na pokrovčku pa je dovolj velika, da iz nje ne priteče preveč ali premalo izdelka naenkrat.
Lušten je tudi motiv na embalaži - z vrtnicama in breskvo, piko na i pa doda še svetlo rdeča barva samega gela.
Moje mnenje o izdelku: Izdelek ima zelo nežen cvetlično-saden vonj po vrtnicah in breskvi, ki v embalaži ni močno zaznaven, vsekakor pa se mi zdi, da prevladuje vonj sočne breskve. Kasneje, ko gel nanesem na kožo, pa na njej prevlada bolj cvetlični vonj vrtnice, se pa po tuširanju temu vonju zopet pridruži sladka in sočna breskva. Ta kombinacija mi je izjemno všeč, saj po tuširanju moja koža še vedno lepo diši po vrtnicah in breskvi, vonj pa je tak nežen, osvežujoč in na nek način celo pomirjajoč. Všeč mi je tudi tekstura samega gela, ki ni preveč redka, tekoča; obenem pa niti ni zelo gosta
Gel za tuširanje se odlično peni, kar je presenetilo tudi mojega fanta (običajno moje gele v test/preizkušnjo dam tudi njemu :P ). Naj omenim še, da gel moje kože ne draži, niti je ne izsuši, vseeno pa ni en tistih ekstra negovalnih tuš gelov, tako, da je pri suhi koži losjon vseeno skorajda nujen.
Gel za tuširanje me je pozitivno presenetil, predvsem zaradi dobrega penjenja in zaradi posebnega, sadno-cvetličnega vonja, ki se na moji koži res dobro razvije. Vonj me popelje v toplejše dni in med tuširanjem se mi izredno zalušta ena sočna sladka breskev, ki jih imam poleti tako rada. :)
Če imate rade vonj sočne breskve in dodatek vrtnic, vam bo ta gel zagotovo všeč. :) 
V ponudbi pa imajo tudi losjon za telo in meglico z istim vonjem.
Iz te linije gelov za tuširanje bom sama vsekakor preizkusila še kakšen drug vonj (trenutno me mikata grantano jabolko-mango in pasijonka-potonika)!

Ste že preizkusile kakšen gel za tuširanje od Avona? Kateri vonj vam je najljubši? :)



S.

*PR izdelek

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Obožujem tuš gele znamke Avon! Ti sladki še posebej dišijo in čudovito osvežijo. Super za pomlad/poletje. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam s tabo, ti sladki vonji so res njammmi. :) xx

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3